{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.621 visninger | Oprettet:

Alice R
Alice R
Tilmeldt:
3. maj 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Overdosis af Finadyne vet 50 mg/g pastaform {{forumTopicSubject}}

hej som overskriften siger har min ny kastarede hest fået en overdosis af smertestillende, ham der skulle passe min hest har simpelthen hørt forkert og er kommet til at give min shetlænder hele tuben dvs til 500 kg hest og han skulle kun have til 150-200 kg, han fik dosen i morges og han har det fint pt, der er intet at mærke på ham udover at han er frisk og glad.

Er der noget bestemt jeg skal kigge efter?, der stod noget på nettet med gastra et eller andet reaktioner men jeg aner ikke hvad det er og kan ikke finde det på et forståeligt sprog nogen steder.

vær sød ikke at komme med nogen dømmende kommentarer, der et sket en simpel fejl og vi er alle mennesker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overdosis af Finadyne vet 50 mg/g pastaform
  • #1   3. maj 2015 Ring og spørg dyrlægen hvordan i skal forholde jer??
    Det koster ingenting, mens du derimod kan opnå en række uvidende gættende kommentarer herinde (Y)


  • #2   3. maj 2015 Hvis hesten har det fint nok, så er der vel ingen skade sket?

  • Alice R
    Alice R Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   3. maj 2015 han har det fint nok, og er godt tilpas, han går rundt og græsser og hygger sig..

  • #4   3. maj 2015 Når han stadig har det godt og græsser er der ingen skade sket. Kan jo være han endda ligefrem er lidt "høj" og har det extra dejligt smiley

  • Alice R
    Alice R Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   3. maj 2015 hehe ja vi snakkede om at han måske er på stoffer.. hehe dyrlægen må vel heller ikke udlevere det hvis en overdosis kan slå dyret ihjel eller give ham fatale bivirkninger.

    dyrlægen sagde at det var ligesom panodil for mennesker.. smiley


  • #6   3. maj 2015 Tænker ikke det vilde omkring det men når du siger det er ligesom panodiler til os så kan de piller altså også godt slå os ud. Men syntes du skulle ringe til dyrlægen - selvom dyret ser ok ud. Ville personligt ikke tage chancen smiley men er også ret pivset omkring min pony..

  • #7   3. maj 2015 Man kan også købe Panodil i håndkøb selvom en overdosis kan være dødelig eller give varige men.. Jeg ville bestemt lige give dyrlægen et kald, for at være på den sikre side.. Jeg ville være bange for eventuelle nyrer skader. Men jeg er måske også lidt små pylleret.. smiley

  • Alice R
    Alice R Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #8   4. maj 2015 Nå havde det rigtig fint her til morgen, han har både spist og drukket en masse, hvilket virkelig er positivt, da han har svævet imellem liv eller død i et døgn (Inden smertestillende blev givet)

Kommentér på:
Overdosis af Finadyne vet 50 mg/g pastaform

Annonce