{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

rygter og andet bras {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg er en ung kvinde, der har haft hest i en del år.
Jeg har oprettet en ny profil for at være anonym.
Jeg har i en periode haft en lang pause fra hest, men har så købt hest sammen med en anden, da jeg ikke havde økonomi til at gå ind i det alene.

Det skal lige siges jeg har noget gæld til dyrlæge, som jeg er igang med at afdrage på.

Men nu til problemet:
Jeg har stået opstaldet 5 forskellige steder, i løbet af al den tid jeg har haft hest.
2 af stederne kun i en kort periode (vi snakker under en uge), hvor jeg har betalt for den periode jeg har stået der + forbrug.
Jeg har altid betalt mine ting, i forbindelse med opstaldningsteder, da jeg selvfølgelig vil gøre alt for at være vellidt.

Så her for ikke særligt langt tid siden, ringede jeg til at opstaldningssted for at høre, om vi kunne komme ind der. For så senere at få at vide, at det kunne jeg ikke fordi jeg skyldte penge til opstaldningssteder?
Det skal lige siges jeg ringede rundt, der hvor jeg har stået, efterfølgende, og fik at vide de ikke har snakket med nogen.
Så, konklusionen er, der må være nogen der har set sig sur på mig.
ifølge rygterne, skulle jeg skylde til depositum, boksleje, smed, dyrlæge og hø.
Det eneste af dette der er sandt er dyrlæge, og det er snakket igennem med det sted jeg stod, på daværende tidspunkt.

Så jeg står fuldstændig uforstående over for dette her, og føler mig egentligt elendigt til mode ift ovenstående.

Havde bare brug for at komme ud med det...
Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rygter og andet bras
  • #1   4. maj 2015 Rygter er noget bras.

    Der findes også rygter om mig at jeg åbentbart skulle være blevet smidt ud fra samtlige opstaldningsteder. Desværre er det intet jeg selv ved noget om, men det er jo det spændene med rygter. At vi altid lærer nye ting om os selv! smiley


  • #2   4. maj 2015 kan ikke se hvordan en dyrlæge regning kan have indflydelse på opstaldning.
    kan ikke se et behov for at være anonym.
    kan generelt ikke se ret meget mening med mange ting der foregår i verden.

    men jeg håber du finder et sted til din hest, hvor både du og den kan trives, og jeg håber du fik luft med din tråd her.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   4. maj 2015 Hvad med at du får det ønskede opstaldningssted til at snakke med tidligere opstaldningssted, så burde det Være ude af verdenen.

    jeg hader rygter, har selv haft en masse hængende, nogle som var helt hen i vejret, og andre som var blevet overfortolkede og fortalt så mange gange fra mund til mund at det ikke længere hang sammen.


  • #4   4. maj 2015 Rygter er noget lort, hvis folk går så meget op i det burde de prøve at finde ud af sandheden i stedet for smiley
    Håber du for løst din gæld med dyrlægen smiley


  • #5   4. maj 2015 De ville desværre slet ikke høre på hvad jeg havde at sige/foreslå. Jeg blev fornægtet en plads.

  • #6   4. maj 2015 Så ville det godt nok heller ikke være et sted jeg gad flytte hen...

  • #7   4. maj 2015 Hvis ejeren af stedet selv tror på disse rygter og udelukkende på baggrund af dette (uden selv lige at have undersøgt om du skylder penge til boksleje, hø, depositum mm.) nægter dig en plads, så ville det godt nok også være det sidste sted jeg overhovedet ville overveje at flytte hen. På den positive side har du jo fundet ud af det allerede nu, og kan krydse dét sted af din liste smiley

  • #8   4. maj 2015 Det kan jeg love jer for, flytter aldrig derud. Men derfor synes jeg, det ville være rart, at få ændret det rygte. Ved at få lov at forsvare mig selv smiley

  • #9   4. maj 2015 Tror der findes en lukket FB gruppe for staldejere.
    Tror bla. de advare hinanden om dårlige betalere osv.
    Måske er det fra sån en gruppe rygtet kommer fra.


Kommentér på:
rygter og andet bras

Annonce