{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Beslagsmed {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Jeg er for nylig droppet ud af gymnasiet, da jeg fik det rigtig skidt psykisk, og arbejder pt I netto.. Derudover står jeg i kø til en produktionsskole.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lave et eller andet med heste. Ideelt ville jeg gerne være adfærdsterapeut, men den uddannelse koster 36000 kroner, + transport frem og tilbage i landet med hest, hvilket jeg på ingen måde har råd til. Så nu er jeg begyndt at lege lidt med tanken om at blive beslagsmed. Tænker at det både ville være en uddannelse, jeg ville synes var sjov, da jeg får lov til at være omkring heste, samtidig med at det ikke på samme måde er et psykisk pres, som det at gå i en IB gymnasieklassse var for mig. Derudover er det jo bare smart at kunne som heste-pige smiley

Hvad tænker I? Er godt klar over at det er rimeligt fysisk krævende, og en 'lang' uddannelse (4 år!), men tror virkelig det ville gøre mig godt at få hænderne i det. Mine bekymringer er så som følger
1) Bliver man fuldstændig ødelagt fysisk af det?
2) Kan man leve af det? (Dette er ikke en stor bekymring som sådan, da man altid kan tage en anden uddannelse eller have et andet job ved siden af - er bare nysgerrig.)

Lyder det fuldstændigt hul i hovedet at en 17-årig pige godt kunne tænke sig at være beslagsmed? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beslagsmed
Kommentér på:
Beslagsmed

Annonce