{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Korrekt tilpasset trense
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   24. maj 2015 Umildbart ser det ud til at den sidder udemærket. Dog ville jeg måske overveje et større pandebånd smiley

  • #3   24. maj 2015 Næsebåndet er tilpasset efter "2-finger" reglen smiley Ved ikke hvorfor det ser ud til at se stramt ud smiley

    AMT ja han får hans gamle pandebånd, og ellers køber jeg et nyt smiley


  • #4   24. maj 2015 Jeg tror Astrid mener ved kindbenet - altså 2 finger på højkant fra kindbenet smiley

    overvej om din kæberem skal spændes en takt ud, synes den ser liidt stram ud.. ellers nævner de andre et par ting smiley


  • #5   24. maj 2015 Gud ja xD

    Kæberemmen sidder meget dumt pga. Pandebåndet, så har overvejet faktisk at smide pandebåndet pokkers i vold, eller købe et nyt smiley


  • #7   24. maj 2015 Danskvarmblod det er altid godt med et Par friske øjne på sagen.

    Når jeg skriver at de ting har jeg tænkt på, så mener jeg det som at det er fløjet igennem, men har ikke tænkt at det har været nødvendigt smiley Derfor har jeg mens jeg har læst svarene fundet på løsninger smiley

    Hvor mener du jeg har undskyldninger henne? smiley


  • #9   24. maj 2015 Danskvarmblod bestemt ikke, hovedettøjet er lavet sådan at pandebåndet holder kæberemmen stram. Samt så skal man jo tænke på at det er af plastik smiley Har ikke givet nogen undskyldning for hvorfor pandebånd sidder stramt? Det må du lige skære ud i pap for mig smiley

Kommentér på:
Korrekt tilpasset trense

Annonce