{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Hvad havde i gjordt ? {{forumTopicSubject}}

Ja, en af mine rideveninder fortalte mig igår aftes at hver gang hun ikke var med ude ved sin part til hendes nyere hest, havde en af underviserne næsten hver gang hun var derude sagt en masse dårlig om hesten som ikke passede.
F.eks at hendes hest sparker og den stejler, hvilket den ikke gør den er den sødeste hest og har aldrig gjordt nogle af dele og heller aldrig vist tegn på det.
Det gjorde min veninde rigtig skuffet og sur, at folk siger sådan noget til hendes part, som dog er sød at sige det til min veninde, men så er spørgsmålet som min veninde sprugte mig om og nu ville jeg endelig gerne høre jeres mening.
Om hun skal konfontrere underviseren og sige at hun ikke, skal sige disse ting når det ikke passer hver gang min veninde er med siger underviseren intet, men så snart hun ikke er der ja, så siger hun alt muligt om hesten der altså ikke er sandt.

Har virkelig ondt at min veninde og jeg synes selv at hvis det forsætter skal hun enten skal overveje at flytte, da jeg personligt ikk gad at stå sådan et sted eller konfrontere underviseren.

Men inden jeg svarer min veninde ville jeg endelig høre jeres råd og meninger, da det altid er rart med flere holdninger .
Håber i kan hjælpe min veninde som jeg virkelig føler med da jeg synes det er strengt når hesten faktisk er noget af det sødeste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad havde i gjordt ?
  • #1   25. maj 2015 Selvfølgelig skal hun tage fat i underviseren og få en forklaring.. For det er ikke i orden! Og hvad pokker får hendes underviser ud af at lukke sådan en gang l*rt ud?!

    Det er da en ekstrem barnlig opførsel!


  • #2   25. maj 2015 Sanne: Jeg var også helt indebrandt og har selv næsten lyst til at sige noget til den underviser, men det er jo ikke min sag så self skal min veninde selv sige noget.
    Hun ville dog gerne høre min mening og jeg synes også det er helt forkert.
    Tror dog min veninde er bange for at sige noget, da underviseren bestemmer meget ude på gården.
    Men igen det gør da bare ikke hun har ret til, at sige noget der er ikke er rigtig, jeg har selv redet hendes hest en gang og har været med min veninde derude og den er altså virkelig en sød hest og virker bestemt ikk som en hest der kunne finde på sådan noget.
    Så blev helt ophidset og forbavset da jeg hørte det ! smiley


  • #3   25. maj 2015 Lige meget hvad underviseren har at skulle have sagt, så er det en yderst barnlig opførsel, og der kan din veninde være den voksne og tage konfrontationen.

    Og det har sikkert den bedste effekt, hvis din veninde kan holde roen mens hun snakker med hende. Ikke lade sig blive provokeret eller hæve stemmen eller sådan noget.. Men bare blive rolig og fattet, og forlange et svar hun kan bruge til noget.

    Hende underviseren, ejer hun stedet, eller er hun bare ansat?
    For så kunne man måske bagefter, tage en snak med dem der har ansat hende, og forklare situationen.. Og igen, fortæller man det på en fattet måde, uden at hæve stemmen og blive urimelig i sit sprog, så vil de sikkert også gerne tage en snak med underviseren, om hvordan man opfører sig på stedet..


  • #4   25. maj 2015 Så vidt jeg ved er underviseren bare ansat, men som den der styrer tingende i stalden som jeg forstod på min veninde.
    Jeg er helt enig og vil bestemt sige det videre til min veninde og håber hun siger noget i en god tone smiley


  • #5   25. maj 2015 SÅ længe det ikke er hende der ejer stedet, så er der altid nogle andre at gå til.. smiley

  • #6   25. maj 2015 Hvis det ikke passer, og det kan enhver jo se, så er det da underviseren selv der kommer til at fremstå som en idiot. Jeg tror bare jeg ville ignorere det. Men er din veninde meget ked af det så må hun spørge underviseren hvad han/hun mener med sine udtalelser .

  • #7   25. maj 2015 Har i overvejet om det bare er noget parten finder på?

  • #8   25. maj 2015 JGR: Kan virkelig ikke se hvorfor parten skulle finde på det ?

  • #9   25. maj 2015 Næh men kan da heller ikk se hvorfor underviseren skulle finde på at sige sådan smiley

  • #10   25. maj 2015 Hun skal bare konfrontere hende med det, jeg ville ik ha fundet mig i det! smiley

  • #11   25. maj 2015 Jeg ville sige til din veninde at hun skulle fortælle sine forældre om det og få dem til at sige noget/høre ad om det passer. Så der ikke kommer nogle misforståelser smiley

  • #12   25. maj 2015 JGR: Ikke for at være negativt på nogen punkt men når parten og en der stod ved siden af siger, det tvilver jeg stærkt på at parten lyver, især fordi jeg heller ikke ser hvorfor parten skulle ?

    Freja: Nu er min veninde 23 år så at få forældre med ville være dumt , da hun selv er voksen smiley


  • #13   25. maj 2015 Nårh ja okay, så synes jeg virkelig at hun skulle tage en snak med hende smiley

Kommentér på:
Hvad havde i gjordt ?

Annonce