{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.516 visninger | Oprettet:

Collen&Cipsen
Collen&Cipsen
Tilmeldt:
14. jul 2014
Følger: 2 Emner: 11 Svar: 24

Beroligende - erfaring {{forumTopicSubject}}

Jeg har en skøn 2 års hoppe som vi har trænet trailer træning med de sidste 8 mdr. Hun er god til at gå op men stadig meget nervøs ved kørsel. Vi har kun kørt et par korte ture. Nu skal vi til dyrskue med hende om 14 dage.
Er der nogle der har erfaring med noget beroligende man kunne give hende som ikke sløver til når hun skal transporteres?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beroligende - erfaring
  • #1   25. maj 2015 Prøv Zylkene Hest. Det tager toppen, men uden at det bedøver - man kan f.eks. sagtens ride, selvom de har fået det smiley

    Vi brugte det i en periode til en hest, som smed sig i traileren under kørsel. Det virkede rigtig godt, og hesten kører nu i trailer uden problemer smiley


  • #2   25. maj 2015 Har gode erfaringer med Relax pasta fra Blue Hors.
    Har også brugt Zylkene, desværre uden virkning.


  • #3   25. maj 2015 Nerv Control fra Pavo smiley

  • #4   25. maj 2015 Bruger bachs nødhjælpsdråber til min hoppe når hun skal have smed, og det plejer at tage det den værste nervøsitet smiley

  • #5   25. maj 2015 en anden ting er man kan smører lavendelolie på mulen, det skulle have en beroligende effekt. Har fået det anbefalet af min dyrlæge

  • #6   25. maj 2015 Tusind tak for alle jeres svar. Det ville jo være fantastisk hvis i alle havde peget på et produkt som var det bedste. Har selv prøvet noget der hed chillax købt fra dyrlægen, men som han sagde så virker det på nogle og andre har det ikke effekt på. og min var jo selvfølgelig den det ikke havde effekt på. øv, må prøve noget af det i råder til.

  • #7   25. maj 2015 Annette s. skal det være noget bestemt lavendelolie eller er det lige meget?

  • #8   25. maj 2015 Jeg tror det er ligemeget hvilket mærke det er. Min dyrlæge har ikke nævnt et specifikt mærke blot at lavendel olie virker beroligende på heste når det smøres på mule. Så om du finde en massage olie eller en kosmetik olie med lavendel bør være underordnet.
    Det koster fra 50 kr. Og op alt afhængig mærke, mængde


Kommentér på:
Beroligende - erfaring

Annonce