{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

råd til beskyttelse mod fluer? {{forumTopicSubject}}

jeg har to dyr som gerne vil være ude, men de er nu ikke lige så glade for div fluer mm. Ikke så meget endnu, men senere på sommeren.

Er der nogen som har nogle gode råd?
er ikke meget for at de skal have dækner på, for så slet er det nu hellere ikke. Og de har hellere ikke eksem

har prøvet hvidløg flere gange, men syntes nu ikke at det virker særlig godt
har også prøvet det råd med citron, hvidløg, eddike... - her bliver jeg overhovedet ikke gode venner med hestene. mens fluerne lidt er mere ligeglade - det tager dog de værste, men desværre ikke nok.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  råd til beskyttelse mod fluer?
  • #2   26. maj 2015 Desværre har jeg heller ikke fundet vidundermidlet endnu. Min er også meget generet smiley

  • #3   26. maj 2015 Min som er meget generet af fluer det meste af året har fået Flusa på og går pt. med insektmaske. Senere på sommeren så får hun også et dækken på.
    Men ellers husk at hvis du giver hesten noget spray eller lign. på imod fluer skal det gives igen flere gange om dagen for at det har en effekt smiley


  • #4   26. maj 2015 Jeg benytter mig af TamTam vet fra leovet - det eneste jeg har oplevet virke og det er SKIDE godt smiley

  • #5   26. maj 2015 Jeg bruger lagereddikke ... Ren citron, syntet citronsaft og en hulens masse hvidløg. Og så lader jeg det gære rigtig godt, så det stinker helt vildt. Min hest var den ENESTE på hele folden sidste år, der ikke var generet af fluer, klæger og diverse. I år bruger vi det på alle heste, og det ser ud til, vi slipper for fluerne i år smiley

  • #6   26. maj 2015 Jeg giver mine fluepandebånd på, og så sprøjter med alm. Insektmiddel til heste flere gange om dagen ( mit ynglingsmiddel er power pasher,men det kan ikke købes mere) hvis hesten har det rigtigt slemt, så køb noget middel til køer og kreatur, det er dyrt men det virker også skal man ikke bruge så meget, og så evt. Sprøjt med alm, insekt middel midt på dagen hvor det er værst, det er hvad jeg plejer at gøre og det virker mine heste er ikke særligt generet smiley

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #7   26. maj 2015 Det eneste produkt jeg har oplevet virker er dette

    Det holder optil 14 dage og er vandresistent kan ikke købes i dk længere men kan bestilles hos borjes i Sverige



    profilbillede
Kommentér på:
råd til beskyttelse mod fluer?

Annonce