{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Jeg er kommet til at gøre noget..- {{forumTopicSubject}}

Og jeg er rigtig glad for at jeg gjorde det!

Jeg har den sidste måneds tid passet to skønne heste, bl.a. Tinka her. Hun er en 4 års Tinker/fuldblod hoppe på 165-168cm, og vi er stille og roligt gået i gang med tilridningen.
Ejeren måtte sande at Tinka og Gazzi, hendes anden, ikke gik i spænd, og det gjorde ejer og Tinka egentlig heller ikke rigtig, og Tinka blev derfor sat til salg.
Vi gik så og snakkede lidt, at det da kunne være meget sjovt at bytte hyp, så Tinkas ejer fik min Natash hen til hende, og jeg fik Tinka hen hvor jeg har hest opstaldet, for de ville gerne have en lille pony til at gå med Gazzi, som ejeren stadig kunne ride lidt.

I dag blev vi så enige om, at Tinkas ejer tager hende af nettet, og jeg låner Tinka på ubestemt tid, med henblik på køb en gang i fremtiden.
Jeg bobler af glæde indeni, da jeg er blevet super glad for Tinka, og godt har kunne mærke at jeg altså savner den der hest fornemmelse, i forhold til min lille 2'er pony :). Natash er stadig og vil altid være min, men de får lov til at låne hende, til hvis jeg en dag flytter på egen gård eller kan have to heste opstaldet ude :).

Ja jeg måtte altså lige ud med det, for jeg er super glad :D!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er kommet til at gøre noget..-
Kommentér på:
Jeg er kommet til at gøre noget..-

Annonce