{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Horseline {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt mine fede horslinen bukser, men jeg må erkende at kvaliteten ikke er som forventet.

Butikken hvor de er købt er lukket, så da jeg får tænkt lidt over sagen, kontakter jeg horslinen selv.
De påstår at den butik aldrig har købt de bukser.
Da jeg selv var ansat i butikken, den dag de blev bestilt ved en af deres sælgere og også da de ankom til butikken var jer der, spørg jeg dem om de mener vi selv har syet dem.

Jeg skriver også at jeg henvendte mig til dem for at finde en god løsning for os begge.

Efter flere mails stoppede ejer med at svare, og jeg har givet dem 10 dage.
Stadigvæk ingen svar.

Synes i det er en god service af et firma?

Synes i at bukser der har været brugt under 30 gange skal se sådan ud?
De er måske redet i 5 gange max.

Er det den kvalitet i forventer af horslinen ?

Er det en service i ville give jeres kunder med jeres navn?

Tak for jeres svar


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Horseline
  • #1   29. maj 2015 Altså. Der er to muligheder. Enten er det horseline og vildt dårlig kvalitet eller også er det et kopiprodukt, hvor butikken har påstået, at det var horseline. Uanset hvad har du svært ved at gøre noget ved det eller bevise noget, når butikken er lukket. JA det er dårlig service, men har de ikke butikken på deres "kundeliste", så er det jo svært.

  • #2   29. maj 2015 Har du ikke en kvittering? Der er vel også et mærke i, som du kan tage billeder af eller eventuelt sende bukserne ind til dem, så de kan se, om de er ægte eller en kopi? smiley

  • #3   29. maj 2015 Det er horslinen, jeg var der jo selv da de blev bestilt og da de kom med posten.

  • #4   29. maj 2015 Du må jo have kvittering og evt mærke på bukserne. Uden kvitteringen kan du ihvertfald ikke kræve noget.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   29. maj 2015 Du kan ikke gøre så meget når butikken er lukket.

    Da reklamationen skal gå gennem dem.


  • #6   29. maj 2015 Jeg synes der er meget forskel på horseline bukser.. Har et par brune som er meget meget afvasket i farven hurtigt, samt at de er blevet alt for store! Så har jeg et par hvide stævnebukser som bare sidder som de skal smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #7   29. maj 2015 Har du katte?

  • #8   29. maj 2015 Om jeg har katte?
    Skal jeg sende dem en kat da?


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #9   29. maj 2015 Hvad tror du selv??

    Nej selvfølgeligt ikke. Men de ser ud ligesom efter at min kat havde kradset i dem..


  • #10   29. maj 2015 Det er faktisk rigtigt. Det ligner ikke en slidskade... smiley

  • #11   30. maj 2015 Amt
    Nu har din kat jo ikke været i nærheden af min bukser


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #12   30. maj 2015 Miss: lad nu hver med at være provokerende, bare fordi du ikke for de svar du gerne vil have smiley ved godt at du ikke er så dum som du udgiver dig for at være lige nu

  • #13   30. maj 2015 Jeg tror det er en fejl i det stof de er brugt og det burde horslinen da afhjælpe

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #14   30. maj 2015 Men så har du vel en kvittering på bukserne, for så må du jo bare kontakte dem igen hvis du mener at de skal hjælpe.

  • #15   30. maj 2015 Jeg er ikke dum amt, og at sige skaden er sket efter en kat, så kan jeg sige at det skete på en køretur fra Vejle til Nordjylland og tilbage, altså jeg sad på min røv, der var altså ingen kat i bilen, bilen havde kørt 2000 km, så der var altså ikke noget i sædet som har siddet fast, bukserne er løse, så det er altså ikke min røv der har flået dem i stykker.
    Så er der jo kun kvaliteten at falde tilbage på.
    Du er da måske selv lidt dum at tro jeg render rundt med en kat i røven, men det lade jeg være med at udtale mig om, da jeg ikke kender dig, men kan stadigvækgodt undre mig over, hvorfor du er som du giver udtryk for


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #16   30. maj 2015 Miss: velkommen til 1. Klasse..

    Men nu ser ridebukser sådan ud efter en kat har kradset i dem.



  • #17   30. maj 2015 Amt
    Nu har jeg aldrig haft en kat der har trang til at ødelægge mine ridebukser, hvis jeg havde haft det var den væk hurtigere end den kom.
    Og nu har jeg altså hørt nok om din uopdragen kat.
    Så ha en god dag


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #18   30. maj 2015 Miss: fatter du bare ingenting?

    Dette handler ikke om min kat, din røv eller noget som helst, men det var udelukkende et forslag til hvad der kunne være sket..

    Hvis du ikke kan tåle at hører andet end hvad du selv vil hører, så lad dog hver med at oprette et emne.

    Tænk at du kan blive så fornærmet over at man spørger ind til noget..


  • #19   30. maj 2015 Jeg er ikke fornærmet, men spør jo ikke til om nogen kan gætte hvorfor de er gået i stykker, jeg ved jo godt at det er fordi kvaliteten er for dårlig

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #20   30. maj 2015 Men du kan ikke gøre noget, med mindre du har en kvittering. Og har du ingen kvittering er løbet kørt, så må du bare irritere dig over det uheldige sammentræf smiley

  • #21   30. maj 2015 Jeg vælger at tie

Kommentér på:
Horseline

Annonce