{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Hvor mange ansøgninger er det iorden at sende ud? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg sidder og bliver lidt itvivl her.

Er igang med at søge jobs, og sendte en ansøgning i torsdags og de skrev tilbage at de skrev tilbage hurtigst muligt, men har stadig ikk fået svar.

Nu sidder jeg så og tænker om jeg godt kan skrive og spørger hvornår jeg får svar fra dem?.

Samt jeg har fundet et sted mere men kan jeg godt tillade mig at sende en ansøgning derud også(man skal godt nok ringe derud)..???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange ansøgninger er det iorden at sende ud?
  • #1   24. jun 2015 Send da bar alle de ansøgninger du vil, jo flere du har ude jo større chance er der for job jo..

    ang. til samme sted, der ville jeg nok i stedet ringe og høre om de har fået læst din ansøgning, for at sende endnu en besked kan virke meget useriøst..


  • #2   24. jun 2015 Du kan godt prøve at ringe til det firma du allerede har skrevet en ansøgning til, men som oftest betyder "du høre fra os senere" nej smiley
    Men send du da bare en ansøgning afsted til det andet job, man skal jo bare sende alle de ansøgninger man vil ud smiley


  • #3   24. jun 2015 Send så mange du vil, kom ud til så mange samtaler som muligt! og hvis de kontakter dig med et job inden for kort tid, er det dig som kan vælge og vrage imellem dem som du bedst kunne lide.


    Jeg resulterede i to samtaler Jysk og H&M - Dem i H&M havde et job til mig 1,5 time efter samtalen hvorimod Jysk ikke gav mig noget svar - men havde ansat mig.. så der valgte jeg H&M frem for Jysk smiley


  • #4   24. jun 2015 send så mange ansøgninger ud du kan, mange firmaer får virkelig mange ansøgninger og sender generelt et standard svar ud til alle, jo flere ansøgninger du sender jo større chance er der for job.

  • #5   24. jun 2015 Vigtigt, stavekontrol!!!

    Tjek igennem flere gange.

    Stav butikkens navn rigtigt, arbejder i petworld ik pet world eller pet wold
    Samt adresse er ikke grøntlervej smiley

    Hvis du laver standart ansøgninger til flere butikker så ret butiksnavn overalt, har set en hvor der kun én gang stod petworld, ellers stod der rema alle andre steder, nej hun kom ikke til samtale...


  • #6   24. jun 2015 Du må sende alle dem ud du vil, men husk at gøre dem personlige hver enkelt, og ikke bare send den samme skrivelse ud til alle.

    Var jeg dig ville jeg køre personligt ud og aflevere dem, og vise ansigt. Og ikke bare ringe eller skrive. Held og lykke



  • #8   24. jun 2015 Jeg sendte engang 29 uopfordrede ansøgninger afsted på en dag. Der er absolut ikke nogen grund til at sidde og vente, halvdelen svarer alligevel aldrig, næ send du bare alle de ansøgninger, du magter, afsted smiley

Kommentér på:
Hvor mange ansøgninger er det iorden at sende ud?

Annonce