{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.637 visninger | Oprettet:

De lækre salgsheste {{forumTopicSubject}}

Et lille hyggemne herfra.

Kender i det der med at man, på trods af at stalden er fyldt, ikke kan lade være med at savle lidt efter et par heste på de forskellige salgssider? Jeg har i hvert fald en dårlig vane med at gøre det smiley
Så jeg tænker, hvorfor ikke en lille hyggetråd med et par af alle de lækre heste der findes rundt omkring på nettet?

Min virkelig store crush for tiden er denne helt vidunderlige unge Lusitano hingst - han ligner noget fra et eventyr, og er lige den type hest jeg godt kunne finde på at putte i lommen og smugle hjem til Danmark :3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De lækre salgsheste
  • #1   26. jun 2015 Og et billede mere af den lækre hypper

    profilbillede
  • #2   26. jun 2015 Nøøøj en lækkermås!!!
    Jeg havde for noget tid siden da jeg vidste jeg inden det seneste år skulle have ny hest, kig på den SMUUUUUUKESTE drumhorse! Dog var den solgt og langt over mit budget da tiden kom til en ny hyp smiley
    Så jeg endte ud med at købe denne dejlige dreng smiley


    profilbillede
  • #3   26. jun 2015 hvor er du heldig smiley
    vi leder og søger og leder efter en hest mere. vi KAN bare ikke finde en der lige er os smiley :( det er simpelthen til at blive deprimeret af!


  • #4   26. jun 2015 Ja det kan være noget af en jagt at finde den helt rigtige! smiley
    Men hellere det end man bare vælger den første og billigste smiley


  • #5   26. jun 2015 Jeg har det med at kigge efter heste selvom min mor tydeligt har sagt at jeg ikke må få en hest før jeg flytter hjemmefra, og det er der jo et stykke tid til (er 15) smiley
    Også er det ret nederen når jeg finder drømmehesten til en ok pris, men ved at jeg ikke må få en hest smiley
    Dårlig vane smiley


  • #6   26. jun 2015 ja det er rigtigt nok, vi ved det jo godt inderst inde. at når den rigtige er der, så har den også været værd at vente på smiley

    men jeg synes godt nok vi kører mange forgæves kilometer, på hjemturen noget så skuffede og inderst inde frygter jeg at vi ender med at have en situation i danmark hvor vallaker er stort set usælgelige smiley
    faktisk ville vi helst have en vallak, men det ser ikke ud til at kunne lade sig gøre smiley


  • #7   26. jun 2015 Puha de mange forgæves kilometer kan være frustrerende!
    Indtil man finder HESTEN! smiley

    Krydser fingre for at i lige pludselig inden længe står foran drømmehesten der skal med hjem i trailern smiley


  • #8   26. jun 2015 tak smiley hvor er du sød smiley

  • #9   26. jun 2015 Ja, jeg gør det også i perioder, ligesom jeg også kigger på partsannoncer, selvom jeg ved at jeg overhovedet ikke har tid til at få mig en part pt - eller ønsker at få mig en hest smiley

    Men drømme og savle kan man jo altid smiley Européer tør jeg dog ikke kigge på, der er jeg for bange for at finde killingen med den rigtige stamtavle og det rigtige udseende, og jeg har lige været i Finland efter en...


  • #10   26. jun 2015 Kigger også tit på heste og herne dem over 55000 haha ved ikk hvorfor men nøj der er nogle lækre heste imellem

  • #11   26. jun 2015 Janne k hvorfor mener du vallaker bliver usælglige??
    Vi købte Junior for knap 4 uger. siden
    Han er en god hest som opfylder alle vores behov til fulde
    Han er kun gået fremad siden første gang vi så ham
    Syns det var svært at finde den rigtig hest også selv vi ikke have så mange krav
    VH
    Annette


    profilbillede
  • #12   26. jun 2015 Dejligste "lille grå" som vi kaldte ham smiley Vong's Dundee har jeg kendt siden han var 1 år og hingste baby smiley er ked af at han blev solgt, havde håbet på at han en dag var min, men med hans pris var det nok bare en drøm smiley

    profilbillede
  • #13   26. jun 2015 også osse lige et baby billed smiley her er han omkring 2 år smiley smiley

    profilbillede
  • #14   26. jun 2015 Har det præcis på samme måde! Kigger efter dv eller lignende lige for tiden (der er Ca 5 år til jeg skal have en hest mere xP )
    Vil gerne have en All around hest på La niveau i både spring og dressur, som har muligheden for højere niveau smiley men den skal både behage mig med et frisk temperament og farve/udseende som rammer plet smiley Hver gang jeg finder en på niveauet synes jeg ikke den behager mit øje, og finder jeg en der behager mit øje er den ikke tilredet xP


  • #15   26. jun 2015 Lassie så for sjovt, kig på min DV dreng XD godt nok er han hverken tilsalg, mega smuk eller har gået LA spring. Men han er godt på vej, og er en rigtig karmarat smiley

  • #16   26. jun 2015 Stalkede længe denne skønheds annonce! xD men før jeg kunne købe ny hest, skulle jeg lige have solgt min egen først. Hun blev så solgt for 2-3 uger siden. Lækkeemåsen var heldigvis stadig til salg og han blev min:D

    profilbillede
  • #17   26. jun 2015 Jeg kigger rigtig meget på føl og ungheste selvom jeg har en i forvejen. Men generelt er jeg ret slem til at kigge på alle de New forest ponyer der kommer til salg, og en eller anden dag kommer jeg nok også til at købe lidt flere af dem smiley

  • #18   26. jun 2015 Anette, jeg mener at vi (og MANGE andre jeg kender) ikke tør købe en vallak med mindre den er gået igennem kiropraktor tjek for sædstrengs adherance. og når man er i komunikation om en vallak til salg, så stejler sælgerne fuldstændig på det spørgsmål. det er så langt ude efter min mening, for når de nu sidder og siger de er så sikre på at hesten er 100% i orden, hvad er der så galt med at vi får den undersøgt? det er en operation til cirka 10.000 kr. det er vel ikke så underligt vi ikke tør stå i den situation igen? det er trods alt også en slags penge, og der er ingen garanti for at de bliver helt gode efter en operation

  • #19   26. jun 2015 Jeg forstår dig fuldt ud da vi står med sådan en vi har været det hele igennem 3 gange og nu vil forsikring ikke tage den som uadvendlig . Af netop denne grund.
    Og vi sagde også vi ikke ville have en vallak igen. Men Junior er set igennem for alt især for denne lidelse.
    Man da sælger var dyrlæge og selv har kastreret ham og skrev efter aftale at hun stod helt inde for denne sag
    Turde vi godt igen smiley
    Jeg ville bare høre om det var det du mente som vi andre, at der er alt for mange med denne lidelse
    Held og lykke med heste køb her fra
    VH
    Annette


  • #20   26. jun 2015 Jeg surfer ofte annoncer selvom jeg faktisk ikke skal have ny hest lige nu. Og nogle gange finder jeg en og tænker, måske er det nu jeg skal skifte en af de andre ud - men det nænner jeg jo alligevel ikke.

    Så jeg drømmer videre - og håber der også er nogle af de helt rigtige til salg, når jeg skal have en erstatning for den gamle.



  • #21   26. jun 2015 Kigger for meget på hest.. Selvom jeg har for mange i forvejen smiley

  • #22   26. jun 2015 Inden jeg skulle kigge efter ny hest fandt jeg spandevis af heste i mit prisleje og hvad jeg ønskede i en hest. Men nu når jeg rent faktisk SKAL finde ny hest, er der absolut ingen, medmindre de har skader eller røngtenfejl som er noglelunde betydelige smiley øv hvor er det irriterende!

  • #23   26. jun 2015 Har lige selv været på udkig efter hest og hold nu op, hvor finder man mange lækre heste man gerne vil ha, men enten ikke er det man skal bruge eller langt over ens budget! Måtte en tur rundt i hele Jylland efter min nye hest, men endte op med at købe den hest der var tættest på og også den billigste smiley

  • #24   26. jun 2015 Uuuh jo, der er SÅ mange lækre heste tilsalg! smiley

    Er helt vild med min dyrlæges/undervisers unghest som nok sættes tilsalg her i efteråret, men af de nuværende der er tilsalg, er jeg HELT vild med Redina og Trendmaker smiley

    Trendmaker: http://www.ridehesten.com/dk/KoebOgSalg/Heste/SeHest/?id=34444#.VYbcXFEa0nc.facebook
    Redina: https://www.youtube.com/watch?v=6Znb1QW6q5Q&feature=youtu.be

    Så vidt jeg husker, så står Trendmaker til 55, og Redina til 110 smiley


  • #25   26. jun 2015 Har en dårlig vane med at sidde og glo på lækre salgsheste som jeg alligevel aldrig
    får råd til smiley

    Corona her står til 250.000-500.000 smiley


  • #26   26. jun 2015 Ham jeg har kig på står i klassen 75.000-? så desværre over mit budget ^^

  • #27   26. jun 2015 NU vil man gerne vinde de 315 millioner i lotto... smiley

  • #28   1. jul 2015 Er lustiano hingsten til salg?

  • #29   1. jul 2015 Puha nej, jeg er TRÆT af at kigge på heste smiley Købte her for snart et år siden, og inden da var jeg alle salgssiderne igennem hver dag i 7 måneder, før jeg fandt hesten smiley Jeg var så desperat til sidst, og kunne ikke fatte at jeg på trods af vores rimelig large budget ikke kunne finde en hest. Skete så da jeg satte mig og på ham her, at det bare var HAM, også selvom han ikke rigtig matchede nogle af mine krav overhovedet haha!

    profilbillede
  • #30   1. jul 2015 Le Coeur - Hvilke krav havde du da, og hvordan opfyldte han dem ikke? Bare ren nygerrighed smiley

  • #31   1. jul 2015 Jeg skulle have en springhest helst ikke for meget over 165 (Så altså 160-165) og helst en med en masse erfaring på M-niveau, og ikke for svær trav at ride nedsidning i (Har dårlig ryg). Og så omkring de 10-15 år, så den har oplevet en masse og jeg kunne lære af den smiley Og så stille og rolig. Aller helst hoppe så den passende ind i vores flok (Vi har kun hopper). Jeg har udelukkende redet ungheste, så følte det var på tide jeg fik en hest som jeg kunne lære af, og ikke omvendt.

    Tja. Han var altså en rebelsk dressurhest på 175, lige blevet 6, vallak og sent kastreret. Dressurhest med en rigtig besværlig trav der, stadig, kaster mig ud af sadlen. Ikke rigtig sprunget overhovedet (Og det han havde tror jeg udelukkende havde været dårlige oplevelser for ham). Og kun startet et par LB dressurklasser, men vundet dem han havde startet smiley

    Men ja. Det var altså kærlighed ved første blik, og selvom han er eneste mand i vores flok på 5 hopper, så kunne jeg slet, slet ikke forestille mig ikke at have ham smiley Han er en dejlig hest med en helt uimodståelig personlighed, men han har sine egne meninger om tingene, og det er en oplevelse hver evig eneste dag at sætte mig i sadlen smiley


    profilbillede
  • #32   3. jul 2015 Haha, ja han må godt nok siges at være noget helt andet end det du søgte smiley Men dejligt at du alligevel fandt Hesten smiley og tak for forklaringen.

  • #33   4. jul 2015 Tiffani, ja, han står til salg i Portugal smiley

  • Clara G
    Clara G Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Heste: 1 Svar: 4
    #34   5. jul 2015 Tog selv til på rundtur i Jylland på heste-kig og WUPTI - blev forelsket i en frieser selvom jeg egentlig ikke var på udkig efter sådan en. Dog er hun nu mit et og alt ?? Har selv en hest som skal sættes til salg nu her - skimlet MB-dressur hest på 156 cm. Kan pt springe LB-baner (første gang til stævne sprang hun denne klasse fejlfrit) - hoppe 12 år. Smuk med gangarter over middel. Dog lidt med egne meninger en gang i mellem, men hvilken hoppe har ikke det ?? hun sælges da jeg skal studere og SU ikke rækker langt til to heste ??

Kommentér på:
De lækre salgsheste

Annonce