{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Hoste {{forumTopicSubject}}

Hej HG! smiley

Niller har fået en tør hoste... Han kan finde på pludselig at hoste nogen gange 1 gang andre gange flere gange i træk. Der er intet snot, han har ikke feber og er ellers helt som han plejer smiley Det startede i fredags og er blevet langsomt lidt værre. Jeg kan ikke rigtig læse noget om det ellers på nettet, og er lidt i tvivl om hvad jeg kan gøre. Jeg skal på ridelejr med ham i morgen til torsdag, og er i tvivl om jeg burde lade ham blive hjemme...?? Vil i mene at jeg overhovedet kan ride ham? Skal jeg høre dyrlægen?? Er der nogen der har oplevet noget lignende?? Kan jeg gøre noget??

På forhånd tusind tak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hoste
  • #1   28. jun 2015 ville nok lige få hørt dyrelægen ad inden jeg ville tage på ridelejr..

    min egen begyndte os at hoste dog med snot, havde dyrelægen ude, der var intet at finde på ham heller ikke på blodprøver, han kan simpelthen bar ikke tåle vejrskiftet.. når først det er stabilt vejr, enten koldt hele tiden eller varmt hele tiden er der intet, men når det skifter kommer hosten, har må han gerne rides så længe han stopper efter 1-2 host så sker der intet ved det..

    men det er jo svært at svare på om der er noget på din´s lunger jo


  • #2   28. jun 2015 Okay tak for svar smiley Nu lyder det som om at der er lidt slim i halsen og der kom også lidt med ud af næsen før... smiley

  • #3   28. jun 2015 Kontakt dyrlægen og giv den fri hvis du ikke vil risikere at det skal blive til noget kronisk.

Kommentér på:
Hoste

Annonce