{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "klæg fanger ?"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klæg fanger ? hjemmelavet hvad har i
  • #1   28. jun 2015 Så vidt jeg ved, så går klæger efter varme. Så klægfangere har en stor sort bold, som i klægens øjne ligner et dyr og er varmt. Prøv at kigge på opbygningen af de der klægfangere, man kan købe, hvis du vil lave en selv! smiley

  • #2   28. jun 2015 Det essentielle er, at have en stor, varmeholdig masse, som kan være fx en sort bold eller lign., da sort hurtigt bliver varmt, samt en beholder til at fange klægen.

    Klægens syn er varmesyn, og derfor ser de varme områder. Ved at have en sort bold, som vil blive meget varm, vil klægene tiltrækkes af denne, da de ikke kan se, at det ikke er et dyr, men de kan bare se hvor varmt den er.
    Når klægen så forsøger at stikke denne bold uden held, vil den næsten hver gang flyve opad, hvor man kan "hjælpe den på vej" via en skærm over bolden, og en beholder øverst, som klægen kan komme ind i. Fordi den flyver opad, så vil den ikke kunne komme ud af denne beholder igen.

    Det er denne viden folkene bag klægfangeren bruger under udarbejdelse af deres produkt.
    Så hvis du vil lave en selv, så skaf en stor bold (eller andet), mal den sort hvis den ikke allerede er sort, og hæng den op, evt. på et stativ - bare sørg for, at den ikke er i skyggen, men i sol. Ovenover kan du evt. hænge en skærm, som leder op til en beholder hvori klægen vil dø. Om der er en særlig væske i beholderen eller ej ved jeg dog ikke (:


  • #5   29. jun 2015 Lige mht til væsken, så putter man bare vand i beholderne på klægfangerne smiley
    Jeg kan helt klart anbefale sådan en, enten ved at købe den eller lave den selv.


Kommentér på:
klæg fanger ? hjemmelavet hvad har i

Annonce