{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Ejersatificat vs købskontrakt. {{forumTopicSubject}}

Har et kæmpe problem og håber i kam hjælpe....
Står og har købt hest med en kammerats kæreste..
Jeg betalte hesten og så skal jeg ha skrevet mig på ejersatificatet som jeg har herhjemme (har haft hende i tre uger) nu har vi flyttet hende mig og min kæreste ud til et nyt sted, men kammeraten havde gemt passet som vi så fandt og nu går krigen jo så...

Han mener han vil vinde i retten fordi han kan få lavet en købskontrak af gamle ejer men som sagt har jeg ejersatificatet..

Hvem vil vinde i retten hvis det går så langt?..:/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ejersatificat vs købskontrakt.
  • #1   4. jul 2015 Bar se at få sendt ejercertifikatet ind, og så har i vel for pokker en kontrakt også, og ellers se at få det lavet..

    men hvorfor er det lige at kammeraten vil blande sig i det, for det første ikke ham der har betalt hesten, for det andet var han ikke med i købet men hans kæreste var, så han har da intet at skulle have sagt..


  • #2   4. jul 2015 Det navn der står på ejersafikat ejer hesten:) passet har ikke noget med ejer og gøre:)

    Men syntes du skal få lavet en kontrakt med gamle ejer inden han gør det smiley


  • #3   4. jul 2015 hvis du kan bevise at du har betalt hesten og der etv er hævet beløbet til køb af hesten fra din konto af. så kan de ingen ting gøre.

    hvordan kan du købe en hesten sammen med hende hvor det kun er dig der betaler og ikke hende. så vil jeg da mende at du har købt en hest og det har hun ikke

    den der har ejercertifikatet vinder. en købskontrak den er ikke rigtig noget vær


  • #4   4. jul 2015 langt det nemmeste for jer, er at gå til en advokat, og få ekspert råd der fra, de ved hvad hvordan I skal forholde jer

  • #5   4. jul 2015 Som jeg læser det, har I både ejercertifikat og passet?
    + at du har betalt hesten.
    Som jeg ser det, har I aldrig købt hest sammen - ingen penge, ingen hest..
    Købskontrakten ka ha tørre røv med, når du har det andet.
    For at få lavet nye papirer ska man skrive under på tro og love, det ka han ikke, ergo ville ha så ku blive straffet, når du kommer med papirerne.
    Men du har jo kun en måned, til at sende certifikatet ind rettidig, så du er ved at ha lidt travlt....

    Men du burde til en hver tid vinde i retten...


Kommentér på:
Ejersatificat vs købskontrakt.

Annonce