{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sølvmosegaard hestehandel.
  • #1   4. jul 2015 En af mine veninder har redet den hest der hedder Tøsen, som er tilslag på deres hjemmeside, men ved siden af billedet står der at Tøsen aldrig laver ballade og kan rides af alle. Det er så ikke sandt. Min veninde er en rigtig god dressurrytter, men var nødt til at stoppe med at ride Tøsen fordi at hun løb og smed hende af hele tiden. Hun er en gang blevet hentet i ambulance fordi hun var faldet af Tøsen. Så når der står at hun aldrig laver ballade og kan rides af alle, synes jeg ikke at du kan stole på den hestehandler, for jeg har set med mine egne øjner hvor voldsom den hest kan være! Det kan godt være at Tøsen har ændret sig, men det er ikke særlig længe siden at hun blev solgt fra den gård hvor hun stod før. Jeg synes at det er for dårligt af hestehandleren, for hvis det er en børnefamilie der køber hende, kan det næsten kun gå galt. Tøsen har også sine gode dage og hvis de var ude og prøve hende på sådan en dag, så kan det være at de fik en hest hjem, som pludselig ændre sig til at være en hest der smider deres børn af. Jeg ville aldrig købe en hest der fra.

  • #2   4. jul 2015 JA! Helt klart, min egen hest og måske kommende hest kommer derfra smiley
    De er skide søde der oppe!
    og hestene har det så godt! smiley
    Man kan komme op og prøve hestene og hvis ikke lige syntes kemien er der så kan man bare prøve en ny. Jeg syntes det er flotte og søde og sunde og raske heste til mindre pris en normalt.
    Torben ( hestehandleren ) er også skide sød smiley
    Kan helt klart anbefales. smiley
    Jeg syntes også de er rigtig søde fordi de hjælper hvis der er noget, man kan prøve hestene og finde den helt rigtige hjælper Torben dig med. Jeg har selv været oppe at prøve sete der oppe og de var søde og ville hjælpe hvis der var noget og hestene var sunde og raske og havde det godt! smiley



  • #3   4. jul 2015 Super godt sted, har fået mange heste derfra. Torben er rigtig god til at hjælpe med at finde heste der opfylder de krav man har, og hvis man ser en man kan lide som ikke opfylder de krav man har givet ham er han god til at observere det og fortælle lidt om den for derefter at foreslå man kan prøve den. Det er derudover også nogle super søde og dygtige piger han har til at ride hestene.

    Jeg vil klart anbefale ham smiley


  • #5   5. jul 2015 kan varmt anbefales god service og søde mennesker handler der gerne igen

  • #7   5. jul 2015 Mange tak for alle svarene men sera s kender du noget om hesten eton w.

  • #8   5. jul 2015 Jeg ved eton W hvis skulle være en hest med krudt i røven smiley

  • #9   8. jul 2015 Ok tak for alle svarene

Kommentér på:
Sølvmosegaard hestehandel.

Annonce