{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge til kliniskundersøglese, Vejle området
  • #1   7. jul 2015 Nu er 30 km fra Vejle noget af et vidt begreb, i hvilken retning fra Vejle.
    Der er adskillige muligheder. Jeg ville nok anbefale Højgård (PetVet) til den opgave, de kører i hele Jylland.


  • #2   7. jul 2015 I det område vil jeg også tænke Højgård, de er rigtigt dygtige og grundige smiley

    Må jeg spørge hvorfor du kun ønsker en klinisk undersøgelse? smiley


  • #3   7. jul 2015 Jeg har brugt Egtved dyrlægerne i Vejle. Søde, dygtige og prisvenlige!

  • #4   8. jul 2015 Mange tak for jeres bud.

    Grunden til at jeg kun ønsker en klinisk undersøgelse, er at der forlægger fuld røngten af hesten, der kun er en mrd. gammel.

    Nu er det bare at krydse fingere for at den gå gennem tjek, så er jeg hesteejer igen smiley


  • #5   8. jul 2015 Ja okay, så ville det da også være lidt spildt at smide den i røntgen igen smiley

    Held og lykke med undersøgelsen og købet! smiley


  • #6   8. jul 2015 Fuld røntgen, som du har bestilt og betalt for - ellers er det intet værd for dit vedkommende. Men det er naturligvis sælgers problem fremadrettet.
    Sørg for at du ikke benytter den samme dyrlæge til det kliniske, som har taget røntgen og få evt. vedkommende til at se røntgenbillederne igennem samtidig, hvis ikke det er dine optagelser.


  • #7   9. jul 2015 Det bliver hverken sælgers eller den der tog røngten, der skal lave den kliniske. Jeg har modtaget al røngten fra den dyrlæge der har lavet røngten. Min egen dyrlæge har haft billedene til eftersyn. Grunden til at min egen dyrlæge ikke skal lave den kliniske, er afstand- dyrlæge nordsjælland, hest jylland.

  • #8   10. jul 2015 Jep!!! Så blev man lige hesteejer igen smiley smiley smiley smiley smiley

    Nu skal jeg bare lige vente 1 måned, inden at den kommer hjem. Hesten er kun liiige ryttervant, så den får lige lidt mere tid hos berideren. Så vi kan komme godt fra start sammen.
    Jeg har dog været oppe og sidde på den og fik da også en lille travtur smiley

    Vente-Vente-Vente-Vente.....


Kommentér på:
Dyrlæge til kliniskundersøglese, Vejle området

Annonce