{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Navn til min evt kommede hest {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg skal se et dejligt lille broget føl på søndag som jeg smask forelsket i håber også det heller stik når jeg ser ham i virklighed og i så flad håber jeg os kemien er der få så kan det være han skal hjem til mig i starten af næste år

Men jeg har fået a fvide jeg må give ham et navn dem der har ham nu har givet ham et navn men jeg kan vælge det endelige navn som skal stå på passer hvis jeg ønsker at ænder det

Har tænk over det og da det min drøm tænke jeg at på passe kunne han hedde
- Mr. Daydreaming
- shade light
- little hope
- Bambi (da jeg er helt vild med filmen Bambi og synes han er ligeså sød som Bambi)

hvad synes i om de navne jeg har tænk på er det helt ude i hampen

men er der nogen der har nogen gode navn ellers pt er han hingst og skal muligvis beholde ham som hingst smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navn til min evt kommede hest
  • #1   28. jul 2015 Hvis det er en hingst ville jeg måske ikke vælge Bambi eller little hope, men et lidt mere drenget navn hvis du forstår.
    Hvis du skriver hestenavne på Google kommer der en masse i alfabetisk rækkefølge, tror jeg. Prøv istedet at vælge det forbogstav du synes hans navn skal starte med smiley
    Du kan også finde en tilfældig hest's stamtavle, der er der jo masser af hestenavne smiley


  • #2   28. jul 2015 Kan godt følge dig smiley
    Tak det ville jeg tage et kig på smiley


  • #3   28. jul 2015 Jeg tror at Bambi kunne være noget man kom til at fortryde på et tidspunkt. De er alle ellers gode navne. Jeg vil opfordre dig til at tænke over hvad du vil kalde ham til dagligt... du vil jo ikke gå ud på folden og råbe "daydreaming" smiley umiddelbart ville mit forslag være Amazing Dreamer eller Never-ending Dreamer. Sådan at det forreste er det der giver et langt flot navn og Dreamer ville være i daglig tale. Min egen dreng hed Admirable Cheval og blev til dagligt kaldt cheval eller manse... Og tillykke hvis alt går som det skal smiley

  • #4   28. jul 2015 hold da op Never-ending Dreamer det er jeg helt vild med smiley havde tænk at hvis det indholdte dreamer eller dreame ville det vare det jeg kaldte ham til dagligt smiley

    Jo tak da smiley


  • #5   28. jul 2015 spirit

Kommentér på:
Navn til min evt kommede hest

Annonce