{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hvidløg?
  • #2   29. jul 2015 Hvis din hest vil spise det, kan du godt smiley Friskskåret hvidløg vil dufte stærkere end tørret hvidløg.
    Tror ikke, der er en grænse for, hvor meget de MÅ få, men nok nærmere en grænse for, hvor meget de VIL indtage smiley Vi bruger granuleret hvidløg og de for ca. det der svarer til en spiseskefuld om dagen.


  • #3   29. jul 2015 Du kan godt få det billigt smiley
    Jeg bestiller snart hjem fra nemfoder.dk som har 12,5 kg til kun 535kr hvilket er en pænt god pris smiley

    Dog har jeg ikke lige brug for så meget til st starte med, men kun en pony smiley

    Jeg fik afvide jeg kunne gi 1 fed om dagen som ville hjælpe med at holde fluer væk da min var irreteret smiley


  • #4   29. jul 2015 Man må ikke give mere end Max 20 gram hvidløg om dagen til en stor hest. Overdosering kan give blodmangel smiley frisk er kraftigere end granulat så derfor vil jeg personligt ikke fodre med frisk da jeg ikke ved hvor mange gram den må indtage af det.. smiley

    Mvh TT


  • Mette S
    Mette S Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 84
    #5   29. jul 2015 Du skal dog være opmærksom på, at ved længerevarende fodring med hvidløg, kan der være en negativ effekt i form af mangle på røde blodlegemer hos hesten.
    Derfor skal man undgå konstant tilførsel af hvidløg i hestens kost, men kan med fordel holde pauser i 2 måneder eller mere.


  • #6   29. jul 2015 hmm hørte engang man helst ikke skulle give frisk hvidløg. men aner det ikke smiley

  • #7   29. jul 2015 Ok, det kunne jo være smiley
    Jeg må lige se om jeg kan få købt noget istedet smiley
    Men det var også bare ren nysgerrighed, det er rart lige at kunne spørge inden man giver hesten det smiley


Kommentér på:
Hvidløg?

Annonce