{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.998 visninger | Oprettet:

Pris på opstaldning Nordjylland {{forumTopicSubject}}

Hej HG,

Er der nogle som kan hjælpe med en ca pris for opstaldning i Nordjylland (til forfangne/EMS heste), stedet indeholder:

- 20x60 sandridebane
- Jordfold med løsdrift stald
- grovfoder i slowfeeder
- Mulighed for tilkøb af banekort til ridehus 2,5 km væk.
- Opvarmet sadel/rytterstue
- Halm i boks, samt på fold
- Hø/ tørt wrap


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på opstaldning Nordjylland
  • #1   29. jul 2015 Kommer an på beliggenheden, men mellem 500-1000.

  • #2   29. jul 2015 Er det selvpas og så plus foder?? Så vil jeg sige omkring 1000 kr

  • #3   29. jul 2015 Tænker at der vil være enkelte foder aftner smiley

  • #5   29. jul 2015 Der findes rigtig mange steder i Nordjylland med fuldpas, foder, ridehus og meget mere til 1000 eller derunder. Så der er stor konkurrence smiley

  • #6   29. jul 2015 Michelle: Hvor finder du de steder? Syntes nu opstaldning er dyrt nok her oppe.. Især hvis man vil have ridehus og fuldpas:-)

  • #7   29. jul 2015 Dem jeg bare lige kender:
    Holtegård Rideklub ved Hjallerup: 600-700 for løsdrift..
    Langtved Isheste: 1000
    Blokhus ridecenter 1000
    Alle disse har ridehus.
    Bare ved at gå ind på marked her på HG kan man finde mange steder, synes jeg. Prøv evt. at gå ind og sammenligne deres tilbud for at få en rettesnor at gå efter.
    Omkring Aalborg er det selvfølgelig lidt dyrere, men selv her kan det også findes til under 1000.


  • #8   29. jul 2015 Der hvor jeg er opstalder koster det 1810 kr for hest om måneden med alt, dog muger man selv ud. Der er stor dressurbane, græs springbane, og ny ridehal. I juni, juli og august koster det 1050 for hest smiley
    Stedet er ikke mere end 5 år gammelt ca.
    Så kan du jo så veje op med det du kan tilbyde og se om du kan finde en pris smiley


  • #9   29. jul 2015 altså vi giver 1500 kr for alt, det vil sige foder, wrap, ind/udlukning, udmugning. Der er ridehus, udendørs baner og lækkert ride terræn lige omkring stedet. Ridehuset bruges kun få timer 3 aftner om ugen ellers er det frit
    Og sommer periode hvor de er på døgnfold koster det 700 kr og bruger du boksene der så skal man selv muge ud.


  • #10   30. jul 2015 Tjek Løgstør natur og ridecenters hjemmeside ud.

    Der er mulighed for fuldpas. Vi har 2 jordfolde og 10 græsfolde. Desuden er der 3 udendørs dressurbaner, 2 springbaner og 2 ridehus. Der kommer også en roundpen til longering og skridtbånd bliver sat op snarest muligt.
    Der er ingen løsdrift på stedet.

    Centeret er blevet opført i 2015 så det er helt nyt det hele.


Kommentér på:
Pris på opstaldning Nordjylland

Annonce