{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Ørholm ryttergård {{forumTopicSubject}}

Da mit nuværende opstaldningssted ikke er en holdbar løsning, kunne jeg godt tænke mig noget information om ørholm smiley De har ikke en fungerende hjemmeside desværre smiley Det gælder for en lille hest som spiser meget stråfoder og ikke så meget fuldfoder smiley
Og så en 1. Pony som heller ikke spiser det største smiley

Hvad koster det pr. Måned?
Hvilke faciliteter og regler er der på stedet
Hvilke ting skal man selv sørge for?
Er ridehuset 20x40?
Hvornår kan der være 1/2 ledig plads/er?




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ørholm ryttergård
  • #1   29. jul 2015 De har en Facebook side så vidt jeg ved smiley

  • #2   29. jul 2015 Ja har kigget på den, men der står ikke andet end de stævner rytterne har deltaget i smiley

  • #3   30. jul 2015 Jeg har stået derude i 2009 det var meget dyrt trods selvpasning kom jeg af med 3500kr i måned vi købte selv foder og hø så det jo med i de 3500 men jeg blev nød til a købe det billigste og lade dem få den mindst acceptable mængde wrap for a ha råd. Dertil 5 vagter pr hest pr måned skal du ha og kun 2 må være weekend. Der er rideskole derude hvilket også gør det besværligt i vinter halvåret da der kun er et ridehus. Det var grunde til jeg flyttede derfra stedet og menneskerne er virkelig søde

  • #4   30. jul 2015 Det er selvpas så man skal tage vagter og selv sørge for at købe foder og muge sin boks. Der bliver købt hø ind fælles som man så betaler for pr kg. Hver dag skal man pakke hø og foder så det er nemt for den der har vagt at servere. Ridehuset er 20x40 og derudover er der udendørs baner, vinterfolde, sommerfolde, solarium, rytterstue, toilet og bad mm. Prøv at ringe til Mona og spørge om priser mm.

  • #5   30. jul 2015 Okay tak, det med selvpas er ikke noget som jeg har tid til desværre med gymnasium ved siden af smiley

Kommentér på:
Ørholm ryttergård

Annonce