{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

hjælp til ansøgning {{forumTopicSubject}}

Der er nu blevet slået en stillings opslag op der hvor jeg arbejder på et plejehjem. Jeg har igennem snart 4 år været ansat som fast vikar og kender alle afd på stedet. Jeg kender alle beboernes døgnrytme som bor på plejehjemmet. Jeg kommer godt ud af det med alle mine kolleger. Jeg er uddannet social og sundhedshjælper. Jeg går meget op i at bb skal bibeholde deres ADL. ( alm dagligt livsførelse ) og beboerne selvfølgelig skal klare de ting de nu kan og har overskud til.

Håber der er nogle herinde som er super god til det med at skrue en ansøgning sammen og som kan hjælpe mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til ansøgning
  • #1   31. jul 2015 Typisk kan din fagforening også hjælpe dig med CV og ansøgnings vejledning smiley

  • #2   31. jul 2015 når det nu er det sted du i forvejen arbejde, ville jeg nok smutte forbi chefens kontor, banke på døren og sige jeg var MEGET interesseret, så kan det være hun beder dig skrive en ansøgning, men så har du allerede udtrykt din store interesse smiley

  • #3   31. jul 2015 Snak med din leder, det gjorde jeg dengang, hun sagde hun ikke behøvede en kæmpe lang ansøgning, fordi hun kendte mig, bare lige et notits om at jeg søgte stillingen, har prøvet det gange to og fået job begge gange...
    Jeg gik hen og sagde at jeg var interesseret i den stilling stedet havde slået op, om hun ville have en kæmpe lang ansøgning.


  • #4   1. aug 2015 Jeg ringede også til min leder for at høre nærmere og for at gøre hende opmærksom på at jeg stadig var meget interesseret i at få en fast stilling hos dem. Hun sagde at der bestemt ikke var nogen grund til at skrive om mig selv og det var nok med at skrive hvad jeg mener at jeg kunne tilbyde den afd. Hvor de nu søgte til

Kommentér på:
hjælp til ansøgning

Annonce