{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Hvor god er min islænder? {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere

Jeg har gået og funderet lidt den sidste tid...

Altså jeg har en islænder til at gå, som jeg har købt fra et sted hvor den skulle havde været aflivet, fordi den var blevet syg pga. forkert fodring. Jeg er ikke islænderrytter og heller ikke modig nok til at sætte mig op på dyret. ..men.. den er redet før og har vist gået nogle konkurrencer og er efter 1. klasse kårede forældre og da den er i orden igen, så nu går jeg og tænker på, hvad den så skal. Skal den beholdes eller sælges, hvilket jo også kommer an på hvad den kan og hvor ilter den er..

..her er så mit spørgsmål; vil en dygtig islænderrytter kunne give mig svar på nogle af mine spørgsmål, ved at ride den et par gange?

Håber af hele mit hjerte at der er nogen der har noget guldkorn smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor god er min islænder?
  • #1   1. aug 2015 Hvor kommer du fra? smiley

  • #3   1. aug 2015 Prøv at skrive lidt mere om den.
    Hvem er den efter? Hvorfor tør du ikke ride den?
    Du kunne jo overveje at sætte den i kommission et sted. Der er mange gode stalde rundt omkring som nemt kan sælge en hest med et godt hoved og gangarter. Hvis den er svær ridemæssigt kan den være mere kompliceret at komme af med


  • #4   1. aug 2015 en ismule er jo ikke mere anderledes end andre heste og ponyer? udover de lige har 2 gangarter mere.
    så hvis det er pga det er en racehest at du ikke tør sætte dig op på den så skal du ikke bekymre dig.

    men ja det jo op til dig selv om du vil beholde den eller ej smiley vil da vente med at sælge hvis du nu selv kan bruge den og du passer godt sammen med ponyen.

    hvis du vil sælge den vil jeg også helt klart få en ud som kan prøve at ride den og kan vurdere for dig hvad dens prisklasse ligger på smiley


Kommentér på:
Hvor god er min islænder?

Annonce