{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Savner min part:( {{forumTopicSubject}}

jeg savner min part Blume helt vildt!:( hun blev solgt fordi ejeren mente den var ondskabsfuld, som hun bestem ikke var! Jeg begyndte at ride hende, og hun gik bedre med mig som den gjorde med hende. Så en dag ringede hun og sagde at jeg aldrig måtte ride på hende igen smiley Jeg blev selvfølge rigtig ked af det, det kan hun ikke være bekendt:(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savner min part:(
  • #1   3. aug 2015 Det er jeg ked af at høre smiley håber du er okay smiley smiley

  • #2   4. aug 2015 Det er jeg ked af at høre..
    Havde engang en part, som ikke kunne så meget. Jeg var en lille smule bange for den i starten, men da mit knæ var gået af led, stod den på 2 ugers jordtræning (hver dag) og træning med at strigle og sadle op osv..
    Vi nåede at få et rigtig stærkt bånd sammen, og jeg skulle i sommerferien have tilredet ham forfra, da han slet ikke ville gå fremad, han bukkede osv. men mig som lille pige havde ikke tænkt over at den måske havde smerter..
    Nogle dage senere fik jeg en sms om at jeg havde ham 3 dage mere, og så blev han hentet og kørt til Svendborg (der boede ejerne) hvor at han skulle sælges.. smiley Det var noget af der hårdeste at skulle sige farvel til sin bedste ven. Jeg ved ikke om han blev solgt eller om han stadig står i Svendborg, men har ikke kontakt med ejeren mere.. Savner ham meget, men har nu fundet en anden part som er den bedste hest på hele jorden, dog kan hun heller ikke så meget, men hun bliver min hest til nytår, for der skal vi købe hende smiley

    Mit bedste råd til dig er: find en anden part. Der er mange heste i DK, og selvom det måske virker uoverskueligt, så var det det der hjalp mig til at komme videre. Det kan være at du vil synes godt om den. Man laver de her fantastiske bånd til den specielle hest, og der ville man virkelig ønske at man selv var ejeren så man selv kunne bestemme hvem red den! Men vigtigst af det hele: vær ikke ked af at det er slut, hver glad fordi at du fik lov til at ride sådan en hest! Husk på alt der positive i har lavet og glem det negative. smiley


    Billedet er fra sidste dag med min part smiley


    profilbillede
  • #3   4. aug 2015 Det er jeg ked af at høre ;( Jeg har lige fået lånehest som jeg kan komme vidre med min ridning på... Kommer også til at savne min part enormt meget, især fordi han flytter ud i en anden stald så jeg kan ikke se ham hver dag mere smiley

Kommentér på:
Savner min part:(

Annonce