{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfarring med dansk hesteforsikring
  • #1   4. aug 2015 Jeg bruge Kongeriet Danmarks Hesteforsikring, og er meget glad og tilfreds med dem.
    Har ikke haft nogle problemer, hverekn ved sygdom eller aflivning.

    Men du skal tænke over hvordan du ønsker at din hest skal være forsikret.
    Dyrlægeforsikring = hjælp til at betale en dyrlægeregning (undersøg hvad der dækkes)
    Uanvendelighed,hvis det er en ridehest.
    Livforsikring, vil jeg kun bruge hvis det er en plag eller avlshest


  • #2   4. aug 2015 Jeg har dansk hesteforsikring til min..
    Han blev i november syg med kolik, 2 dage efter fik han infektion i halsen efter sprøjterne han fik ved kolik, 1 måned efter stod han igen med kolik, ca 2 måneder efter endnu engang, og tredje gang røg han på højgaard hestehospital..
    viste sig at han de 2 første gange både havde gærringkolik og sandkolik, men sandet blev ikke opdaget pga. gæringskolikken, var først tredje gang hvor det var så slemt at jeg var tæt på at miste ham at det blev opdaget så det kostede lige en del penge på 4måneder..

    Hver eneste gang har jeg bar sendt regningen ind, uden at meddele det inden, og inden for mellem 2-5dage fik jeg pengene på min konto..

    super service hver gang jeg har haft kontaktet dem..
    men nu er det kun ang. sygeforsikringen jeg kan sige noget omkring dem, ved ikke hvordan de er når det handler om udbetaling af uanvendelighed og livsforsikring


  • #3   6. aug 2015 TUsinde tak for jeres tilbagemeldinger smiley
    Min dyrlæge sagde han havd bedst erfarringer med kongeriget Danmark, så jeg må nok erkende jeg har meget tiltro til ham og kunne nemt finde på at vælge den vej.
    Jeg vil gerne have liv, uanvendelighed og sygeforsikring tror jeg - er meget i tvivl da det jo er mange penge hver måned at skulle finde frem!


Kommentér på:
Erfarring med dansk hesteforsikring

Annonce