{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Equilazer vs. Nerv Controle ?
  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 789
    #1   27. aug 2015 Jeg har brugt Nervcontrol det har virket fint og endda lidt mindre en der stod på dosering


  • #2   27. aug 2015 Hvilken forskel har du kunne mærke ? Hvordan var din hest før og efter du brugte det ?

  • #3   27. aug 2015 Jeg har prøvet nerve control et par gange . Virker super på min hest . Plejer at være meget varm, trække frem og kigger og hopper til siden ved alt til dressur stævner . Man føltes halv bedøvet , og som om han havde skyklapper på . Vil ikk bruge det i spring .

    Jeg har lige købt noget think calm til min, i dyrernes netto . Dette er prøvet nogle gange nu og virker også super, plus det så er noget billigere . Min hest på 172 i stg står beskrevet til at skulle få 100 gram pr dag af dette. 20 til 25 gram er mere end rigeligt smiley


  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 789
    #4   27. aug 2015 Han er en sensitiv hest men også ret cool men han reagerede meget her under hans genoptræning ved at springe til siden hvis der var noget der bevægede sig i et træ hæk eller andet min stoppede også op og så lidt spøgelser

  • #5   27. aug 2015
    Havde givet den en microvital kur istedet for.
    Da nervøsitet ikke nødvendigvis kommer af magnesium mangel, men kan også være zink eller andet.


Kommentér på:
Equilazer vs. Nerv Controle ?

Annonce