{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Slowfeeder net? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har tænkt at købe et slowfeeder net til min pony til hans boks, men kan han godt sidde fast hvis han har grime på? Han har det med at klø grimen af. Og når nettet er tomt skal det så fyldes igen? Og noget der ved hvor meget de koster i frisbjerggård? Håber nogen vil hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slowfeeder net?
  • #1   29. aug 2015 Altså nettet fylder jo ik sig selv, så det ville nok være en god ide af fylde det igen (;

    Jeg er 2 net til min, en som hænger klar til når de bliver lukket ind og så har jeg lavet et klar som bliver hængt op når der bliver aften fodret. Og så har vi slowfeeder net på folden også som hænger der når de bliver lukket på fold om morgen (;

    Har købt mine til boksen på tattersall mener jeg det hedder smiley de holder super fint (:


  • #2   29. aug 2015 Okay men skal der bare fyldes helt op eller kan man også halt

  • #3   29. aug 2015 Jeg har to store net til Tindur og de var fyldt helt op, og de holder indtil han kommer ud. Han har ad libitum og efter en stund spiste han meget mindre end i starten så jeg giver ham bare således at han har mindst to kilo ekstra at tygge på hvis han pludselig skulle være ekstra sulten.
    Jeg købte mine net i Borjes i Tingsryd (nettet) hvor de kostede 89kr stk og kan tage ca 7kg Pr net. smiley Han har aldrig siddet fast eller haft andre problemer med de, også selvom de har ligget på jorden og han har haft sko på. Dog vil jeg anbefale at hvis de skal ligge på jorden (feks på fold) så bind det fast i alle fire ender nede i et traktor dæk smiley fungerer supert smiley

    Mvh TT


  • #5   29. aug 2015 Ja han kan godt sidde fast med grimen, klipsen du åbner og lukker grimen med kan han få viklet ind, hvis han har tendens til at klø den af på ting... Så grimen af...
    Du fylder nettet helt op, så den har til næste morgen smiley

    Gode, billige hvor der er plads til meget kan købes her: http://mccabes.dk/product/scan-horse-hoenet-slowfeeder-334/


  • #6   29. aug 2015 Tak for svar smiley men der hvor han står må han DSV ikke få grine af i boksen, men jeg har sådan en smart grime hvor der ikke er en karabin hage så der er der ved nakkestykker det skal tages af ved den er bare for lille så den må jeg lave støre og tak for svar smiley

Kommentér på:
Slowfeeder net?

Annonce