{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jordtræning
  • #2   30. aug 2015 Følger lige med smiley Mangler selv lidt inspiration til nogle øvelser jeg kan lave fra jorden.

  • #3   30. aug 2015 Et rigtigt god sted at starte, og en ting jeg altid anbefaler, er fundamentklassen af ute lehmann smiley den indeholder nogle rigtige gode øvelser og basis byggesten, der ligger et godt grundlag for videre træning smiley du kan se den på youtube, ved at søge på "ute lehmann foundation class"

  • #4   30. aug 2015 Hvis du lige vil forberede dig lidt mere inden i morgen, har jeg nogle suveræne videoer du kan se, hvis du vil smiley De har hjulpet mig rigtig meget med hesteforståelse- og kommunikation smiley

  • #5   31. aug 2015 Jeg plejer altid hvis det er muligt at træne uden udstyr, da hesten så har mulighed for at sige nej tak til øvelsen, hvilket er helt okay! smiley

    De forskellige øvelser jeg laver:

    Løs longering
    Gå over bomme både sammen og uden mig
    Stille en lille bane op med kegler, gå over forskellige ting madraser osv.
    Tricks
    Vise hesten at det er dejligt at være sammen med dig og ikke væk fra dig smiley

    Ute Lehmann har nogen super gode øvelser.

    Hvis du er interesseret så kender jeg en hel del link og videoer til nogen forskellige øvelser smiley


Kommentér på:
Jordtræning

Annonce