{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konfirmation
  • #1   30. aug 2015 Har du ikke en smule travlt så? Vi bestilte allerede lokale 1½ år før

  • #3   30. aug 2015 Bare rolig.
    Grundet nogle personlige problemer bestilte vi først lokale 1/2 år før og vi fil et SÅ fint lokale og der var flere at vælge mellem..
    Altså ikke at det ikke er godt at være godt forberedt smiley


  • #4   30. aug 2015 Det er nok ikke nemt at få et godt lokale nu, hvis de andre fra klassen eller de andre skoler allerede har snuppet dem alle sammen smiley slet ikke at det er umuligt smiley

  • #5   30. aug 2015 Det er rigtigt.. Kommer også an på hvor mange man er.. smiley


  • #6   30. aug 2015 evt spørg nogen der blev konfirmeret sidste eller forrig år hvor de holdte det henne smiley

  • #7   31. aug 2015 Til første svarer; mange får ikke af vide før samme skoleår hvad dato man konfirmeres. Nu er det 5 år siden for mig, og vi holdte det hjemme men jeg fik ikke datoen af vide før i september året før.

    Er der slet ikke mulighed for at holde det hjemme hos jer? smiley
    Jeg synes det er mere hyggeligt hjemme hos folk, og det synes mine gæster også. Min mor var rigtig sød og forberede maden dagen inden og lavede en kæmpe ta selv buffet, og rendte egentlig kun rundt for at tage tallerkener af, samt skifte maden ud, så det var ikke fordi hun gik rundt.


  • #8   31. aug 2015 Jeg holdte også hjemme faktisk smiley
    Der spurgte vi en af min mors veninders datter om hun ville servere og stille maden klar mm - vi havde også bestilt hovedretten så den blev leveret til døren på dagen smiley Det var rigtig fint smiley


  • #9   1. sep 2015 vi har først fået vores dato for ikke så længe siden, men vi har også reserveret nogle forskellige steder smiley Men nej det er umuligt at holde hjemme da vi bor i en lille lejlighed på 3 sal, og jeg vil gerne have at der er mulighed for at komme ud smiley


Kommentér på:
Konfirmation

Annonce