{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Foderhjælp {{forumTopicSubject}}

Hej HG. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til foder ... Jeg sidder her med min notesblok og mine mange faner og produktguides, men har alligevel brug for lidt hjælp.

Sagen er den, at jeg fodrer med Omega 3 easy. Min pony vejer omkring de 300, og har det med at blive lidt bims af for meget stivelse. Jeg vil gerne sørge for, hun er dækket ind med alle de vitaminer, etc, som hun skal.
Hun får 900 g omega 3 easy fordelt på 2-3 gange om dagen, og naturligvis al den grovfoder hun kan æde. Hun går på døgnfold hele sommermåneden, og om vinteren går de ude fra solopgang til soldnedgang.

Så kommer mit problem: Det er svært for mig at få fat i Omega 3 easy uden tingene bliver meget dyrt, så jeg prøver for sjovs skyld at udregne en anden foderplan.

Kan jeg nøjes med at fodre med lucerne + vitaminer? Vi rider ikke hård ridning, men ret lange ture. Måske bør jeg ligeledes nævne, hun er ved at være til den gode side aldersmæssigt, så jeg vil gerne have, hun har nok energi til vintermånederne (her bør jeg måske supplere med noget oliefyldigt lucerne?).

Jeg er lidt forvirret ...... Kan I give en hjælpende hånd?
Min foderleverandør gør meget i Equsana-foderprodukter. Han foreslår health fiber + vitaminer, men ........ ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foderhjælp
Kommentér på:
Foderhjælp

Annonce