{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

BOT- knæbind {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har nu besluttet mig for at købe et par knæbind til mine knæer, som, trods smerte, jo skulle kunne holde lidt endnu smiley

Jeg har kigget på BOTs hjemmeside, og da jeg så skal til bestille, ser jeg at der er to slags. Det ene er helt alm. og det andet er lidt længere, og med spænde. Hvilket er bedst? Er der noget forskel?

Håber på svar, da jeg gerne vil have købt nogle smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BOT- knæbind
  • #2   1. sep 2015 Er den god? Ved du om den er "bedere"?
    Kan ikke finde nogle udtale sig om dem smiley


  • #3   1. sep 2015 Jeg har en af hver. Jeg startede med at købe en uden spænde, men den blev ved med at glide ned. Købte så en med spænde, og den bliver altså siddende. Og så er den lidt stivere i siderne, det giver lidt mere støtte.

    Så, jeg anbefaler personligt at vælge den med spændet. smiley


  • #4   1. sep 2015 Spænden var også det der tiltrak mig, så det tror jeg det bliver så smiley
    Mange tak for svar smiley
    Har i brugt jeres om natten også?
    Føler I at det mister lidt virkningen ved for meget brug, hvis I forstår?


  • #5   1. sep 2015 Jeg bruger mit hver nat i vinterhalvåret, for at kunne gå om dagen. Og nej, jeg synes bestemt ikke det mister virkning.
    Selv da jeg sov med mit hver eneste dag hele sidste vinter, så kunne jeg mærke det med det samme hvis jeg ikke havde haft det på om natten.

    Mit knæ er så også så slemt, at det kan gøre så ondt at jeg ikke kan hverken gå eller sove, når det er koldt. smiley


  • #6   1. sep 2015 Jeg har den med spændet og stiverne i siden.
    Bruger den sjældent om natten men hele dagen på arbejde. smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #8   1. sep 2015 lad hver. knæbind giver falsk støtte, og fikser ikke dine knæ.

    Få hellere dem undersøgt, også sørg for at få opbygget en god muskulatur omkring.

    har du dårlige knæ nu, så har du også om 10 år selvom du bruger bot smiley


  • #10   1. sep 2015 Jeg har en skadet menisk, som har været opereret, uden den store forbedring. Hvis jeg ikke bruger min knæbandage, specielt om vinteren, så kan jeg slet ikke fungere, og jeg begynder at aflaste på det andet ben, og bliver skæv og stiv i hele kroppen.

    Så ja, knæet fortsætter med at være skidt - men knæbandagen hjælper så til, at hele resten af kroppen ikke bliver ødelagt fordi knæet driller, og man aflaster. smiley


  • #11   1. sep 2015 Okay, tak for alle jeres svar smiley Havde også kun tænkt at bruge det til sport, da det er der det er slemt smiley
    AMT: mine knæet fejler intet. Har undersøgt det. Det er udelukkende når jeg dyrker sport, og det er fordi jeg er utrolig hybermobil. Ved godt at det ikke fikser mine knæer, men synes at det er det værd, når man slipper for ømme knæer. Det er jo ikke sådan at jeg ikke kan gå uden støtte. Der en rigtig god muskulatur ved mit knæ, så det er heller ikke det smiley


  • #12   1. sep 2015 AMT

    Det kan der selvfølgelig være noget om. Tænkte ikke lige på at hører hvorfor trådstarter har brug for det, mere bare at svare på hendes spørgsmål smiley

    I mit tilfælde har jeg skadet mit knæ (brusken er helt blødt og ødelagt) efter jeg væltede med min ene pony og gok den over mig. Knæet er undersøgt og er blevet opereret men lægerne kan ikke gøre noget for det. Bruger også bot ankel bandage til samme ben og skade efter styrtet. smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #14   1. sep 2015 emma: netop hvis du er hyper mill så skal du få opbygget en god og stabil muskulatur.
    alt andet er lappeløsninger smiley


  • #15   1. sep 2015 Katja - mit knæ fungerer rimelig med BOT, og det er ikke så meget kulden der skaber problemet. Kulden gør bare det allerede eksisterende problem mere smertefuldt. Problemet er, at jeg ikke kan have noget som helst på, når jeg skal have fx ridebukser og ridestøvler på, så jeg har nogle rideproblemer hvis der er minusgrader. Det gør nas at ride med stigbøjler når det er så koldt, og jeg kan knapt nok gå bagefter. Når jeg så kommer hjem til mit knæbind og en masse varme, så dulmer det lidt. smiley

  • #17   2. sep 2015 Altså nu er det sådan at mine knæer ikke fejler noget. De er meget hybermobile, og de bliver trænet, for at få muskler omkring. Det ændre dog ikke på at jeg vrikker rundt i mine knæer, og det gør bare utrolig ondt at lave noget fysisk så. Så længe jeg ikke løber, går og cykler langt, så er der ingen problemer. Jeg vil udelukkende bruge det til sport, eller om vinteren når jeg har brug for det. Hvis det fortsætter får jeg selvfølgelig undersøgt det nærmere, men jeg synes personligt at BOT kunne være en løsning for mig, og hvis det virker, hvorfor så gøre mere i det?
    Det skal loge siges at så længe det er varmt i vejret er det sjældent et problem smiley
    Tak for alle jeres svar. De kunne alle bruges smiley


Kommentér på:
BOT- knæbind

Annonce