{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Healing {{forumTopicSubject}}

hejsa folkens!
Jeg står i det problem at jeg leder efter en healer til min hest Schiva, hun har prøvet sådan noget gratis healing to gange og nu søger jeg svar på noget af det hun fortæller.

Schiva er en speciel hest som man kan tale med, jeg taler af og til med hende og det virker rigtigt fint men kan ikke høre hendes problemer kun glæder... Ved ikke om hun gør det for at please mig, men nu behøver jeg svar så vil høre om i kan anbefale en god healer. Helst en der kan komme til Grindsted men hjemme healing er heller ikke udlukket, må ikke være for dyrt men smid hvad i har fordi skal vide hvad der er i vejen med hende.

I må gerne kalde mig skær og den slags, men lad venligst være med at kommenter på at det er fis og spild af penge. Jeg tror på det og det virker allerede nu for mig at snakke med hende, så ja det er den beslutning jeg har taget.
På forhånd tak??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Healing
  • #1   1. sep 2015 Jeg har med stor succes brugt Connie Laurent til en af mine heste. Det foregår over tlf, og du skal være ved hesten imens. Jeg kan varmt anbefale hende, og uddyber gerne nærmere, hvad hun kunne formidle smiley

  • minimuh
    minimuh Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 37 Følgere: 33 Svar: 16
    #2   1. sep 2015 vil helt klart anbefale at spare sammen til Ditte young

  • #3   2. sep 2015 https://www.facebook.com/pages/Tomas-Remus-Henriksen/149614755227572?fref=ts

    Tomas er utrolig dygtig !! Han kører hele danmark rundt, og prisen ligger mellem 300 kr - hvis der er flere det samme sted eller omkring 750 for en enkelt - vi samlede 6 stk. i vores stald(inkl. folk med heste udefra) og fik det til 300 kr - det var klart de 300 kr hver - ALLE fik noget med hjem, det tager ca. en times tid, men tiden flyver afsted, han fortæller omkring hvordan hesten har det og hvordan dens personlighed er og udfra dette guider han i hvordan du som ejer/rytter osv skal være over for hesten - han er super dygtigt smiley

    Held og lykke med det - jeg fik RIGTIG meget ud af at han så på min hest smiley


Kommentér på:
Healing

Annonce