{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Efterlysning af savnede pony! {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg efterlyser min tidligere pony, Pingo! Jeg står i den situation, at jeg hverken ved, om han lever eller ej. Der skete desværre det, efter jeg solgte ham - grundet skade, så han ikke kunne være andet en skovturspony/hyggepony, at de nye ejere gik fra hinanden, men kvinden - som egentlig var ejeren af ham, ikke måtte få ham med for hendes eks. Da min far opsøger manden, hvor vi afleverede Pingo, er Pingo væk og han vil ikke fortælle hvor han er. Vi var nemlig interesseret i at købe ham tilbage, trods af vi havde sagt nej, da de spurgte 13 dage efter de havde købt ham, men da de ville have vi skulle betale de regninger de havde valgt at få på ham + prisen de gav for ham, sagde min far nej af ren princip

Jeg modtager for 2 år siden en besked her på hestegalleri, at jeg skal tjekke nogle salgsheste ud, som profilen har - som går under k.t. Her finder jeg en annonce af min Pingo! Han skulle tilsyneladende stå i stor København, sælges til 80 000 og uden problemer springe MA. Alt dette var Pingo også værd og i stand til før sin skade. Der står ikke noget navn til Pingo under annoncen og billederne er mine, samt hende jeg købte Pingo af og hende jeg solgte Pingo til. Ingen opdateret billeder på det halve år, hvor jeg ikke har set ham

Desværre bliver annoncen slettet og jeg finder aldrig ud af, om Pingo egentlig er i live eller ej. Derfor prøver jeg at række ud igennem jer! Da jeg frygter han blev solgt til en hestehandler og den vej solgt videre - måske under et andet navn.. Håber og beder til at nogen kan hjælpe mig!

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Efterlysning af savnede pony!

Annonce