{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Flisolini
Flisolini
Tilmeldt:
27. maj 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Til alle jer fra Øst i Midtjylland der red tidlig i 90'erne (søger ponys fortid) {{forumTopicSubject}}

Hej,

da jeg allerede har søgt "internettet rundt", forsøger jeg mig på en efterlysning her inde. I får beklage min dårlige dansk smiley

Jeg søger info om min tidligere pony Sultans første syv leveår (hans 17 siste ved jeg nogså meget om da de fleste af oss tidligere ejere nu har "fundet hinanden")

Sultan blev i følge papirene født i 87' (der er sat 1.1.1987 i hans pass, dette regner jeg med kun er en standard dato man setter når man ikke ved den eksakte dato), han var en lille kat 1/stor kat 2, sortbrun, med stjerne, snip og to hvide kroner bag, med oppretstående man. Noget hingstet i udseendet.
Han var LU-registreret i Danmark, uden stamme, men jeg mener å huske
han var DSP-registreret i hans norske pass af en eller anden grund.

Det jeg ved om hans første år:
-Han blev kjøpt fra Horsens el deromkring i 94' (solgt til Kolding)
-Hans ejer i Horsens skal ha hatt ham fra ung alder og muligens ridd ham ind selv
-Han blev registrered som konkurrencepony (kat 1, senere målet ned til kat 2) i mars 92', dessverre har det gået endel opplysninger tabt ved digitaliseringen af Hestedatas arkiver, så de har kun navnet på hans seneste ejer i DK, altså ikke dem fra Horsens.
-Han har allerede blivet efterlyst på FB-grupper for gamle Boller-ryttere og Horsens Rideklubb, så det er mulig han har været opstaldet privat og ikke ved en rideskole.

Han gik senere opptil MB som enerpony, og oppnåede B-status som springpony i følge hestedata.

På billedet under skal han være nogså ung, jeg har også et billede af ham med hans ejer fra Horsens (pige) på ryggen, samt et andet af ham da han var omkring 2,5 år. Disse har jeg fået fra hans ejer i Kolding, som dessverre ikke har navnet på dem hun købte ham fra i Horsen (det er jo over tyve år siden nu!). I får eventuelt sende meg en privat besked dersom I tror det kan hjælpe å se flere billeder.

Absolutt all info kan hjelpe. Hans ejer i Kolding fant jeg kun, ved at jeg etterlyste ponyen i en FB-gruppe fra Kolding, jeg hadde ingen navn eller noget, kun at han engang blev købt derfra af nogen andre.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til alle jer fra Øst i Midtjylland der red tidlig i 90'erne (søger ponys fortid)
Kommentér på:
Til alle jer fra Øst i Midtjylland der red tidlig i 90'erne (søger ponys fortid)

Annonce