{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Maja R
Maja R
Tilmeldt:
12. okt 2015
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 2

Hormonforstyrrelser hos hopper {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres erfaringer med hopper som er hormonforstyrrede?
Bliver de meget irritable og sensitive ?
Og kan hormonforstyrrelserne ligefrem være en grund til at blive smidt af?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hormonforstyrrelser hos hopper
  • Maja R
    Maja R Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 2
    #1   13. okt 2015 Min pinto hoppe på 9 år, har haft hende i lidt over 3 måneder, og hun har utrolig mange humørsvingininger.. Det ene tidpunkt kan hun opfører sig som om hun er meget træt og noget af det sødeste på en tur eller lignene, den anden dag kan hun ikke stå stille, gejler sig selv mere og mere op, er kun opmærksom på sig selv og indtryk, men ikke mig..
    Har taget turen i jorden nogle gange nu, og idag var jeg meget! Heldig da hendes hov var meget tæt på at ramme mig i ansigtet.


  • #2   14. okt 2015 Jeg kender en ponyhoppe, som blev hormonforstyrret. Hun begyndte at stejle, bukke, sparke, bide, stå og skræve og småtisse og var generelt meget aggressiv. Pigen blev decideret bange for den og turde ikke omgås den længere. Hoppen fik en hormonindsprøjtning af dyrlægen, blev healet og fik en gang telepati for at forbedre opførslen og nu starter pigen konkurrencer på hoppen igen og det går bare derudaf.
    Det er individuelt, hvor voldsom en reaktion hopperne får samt hvordan de reagerer. Men som du beskriver det, så kunne det sagtens være en hormonforstyrrelse. Tal med din dyrlæge om der bør gøres noget for at hjælpe din hoppe. Det er jo ikke rart for hverken din hoppe, mennesker eller andre heste, som skal omgås den.
    Håber du får en dejlig harmonisk hoppe ud af det smiley


  • Maja R
    Maja R Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 2
    #3   14. okt 2015 Mange tak for svaret smiley

Kommentér på:
Hormonforstyrrelser hos hopper

Annonce