{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Hvor er det billigt at have en sætter hende? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har tænkt lidt på at købe en lille shætter og skal finde et sted hvor jeg kan have den opstaldet, hvor der er nogle Lunde billigt det skal være med fuldtids pasning, er der nogle herinde der kender et sted hvor det ikke er så dyrt? Det skal helst være i Københavns området.
Håber der er nogle der kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er det billigt at have en sætter hende?
  • #2   27. okt 2015 Det ved jeg ikke så meget om da det er første gang jeg skal have min ejen hest, men tænkte lidt mere på om der var nogle der kendte et sted hvor det er nogenlunde billigt at have en hest opstaldet smiley

  • #4   27. okt 2015 Du finder ikke et billig fuldpas sted i københavns området smiley

  • #5   27. okt 2015 Det er mest til min datter, men også bare til at træne med og hygge,
    Men mit spørgsmål var mere om der var nogle der kendte et sted hvor det var billigt at have en hest opstaldet


  • #6   27. okt 2015 Ok tak jo og waikato, men havde bare læst Om nogle der havde fået fultidspasning for 800kr i københavnsområdet men det er nok bare mig der har misforstået noget smiley

  • #7   27. okt 2015 Jeg ville nok lede efter et lille privat sted, det er typisk billigere smiley Du kan sagtnes stå i en løsdrift (ikke fuldpas) for 800 kr i Københavns området, men har ikke hørt om et sted med fuldpas til 800 kr.

  • #8   27. okt 2015 puha, hvis der er noget der står i fuldpas i kbh området til 800 kr så vil jeg da gerne stå der smiley

    Jeg står i selvpas på en mindre gård til. 1100kr for en boks inkl. 2 gange fodring og udluk i hverdagene. jeg køber hø, foder og strøelse ved siden af. og har 1-2 vagter om ugen. Jeg giver vel 2200kr om måneden, det r sådan ok billigt i mit område.


  • #9   27. okt 2015 så må jeg nok vente lidt eller finde et privat sted at have den opstaldet som Lea og Smilla siger smiley ,
    Tak for hjælpen smiley


  • #10   27. okt 2015 Du skal nok regne med at det kommer til at koster 1500 ihvertfald. Alt efter om det er løsdrift eller boks.

    Jeg har min stående en lille privat gård, på de store ridesteder koster det nemt 3500-5000kr smiley

    hvor i københavns området skal det være?


  • #11   28. okt 2015 Ok, det var også mere der omkring de 1500 jeg tænkte :),
    det skal helst være i nærheden af det grønneområde altså lyngby, holte, virum osv.. smiley


Kommentér på:
Hvor er det billigt at have en sætter hende?

Annonce