{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tandrasp? fodring før/efter?
  • #1   19. nov 2015 de kan blive kvalt i det efter. de skal lige stå en times tid uden noget mad, og lade bedøvelsen aftage. det er rarest for dyrlægen hvis de ikke har spist lige inden, men de må gerne. munden bliver bare renset smiley

  • #2   19. nov 2015 Mine står altid og spiser wrap inden. Men efter bedøvelse må de ikke i en times tid smiley

  • #3   19. nov 2015 Tak! Det er så længe siden mine har fået ordnet at jeg ikke lige kunne huske hvordan det var smiley (og lige til info, ikke fordi de ikke er blevet efterset, bare fordi min dyrlæge ikke mente der var behov for det.)

  • #4   19. nov 2015 de må ikke få kraftfoder 1 time før bedøvelse og må først få igen når de er "friske" efter bedøvelse smiley
    de må godt nible lidt hø/wrap smiley


  • #5   19. nov 2015 Nå så må jeg vidst hellere fortælle hvad tandlægen sagde. De må ikke få krybbefoder en time før, og det er slet ikke nok at vente en time med at fodre. De skal stå så de ikke kan komme til at spise noget, hverken foder, hø eller halm indtil bedøvelsen har forladt kroppen helt, hvilket er 6-8 timer. Han fortalte at han har prøvet at de måtte køre tilbage til en kunde der havde sluppet hesten løs efter en time og så havde den fået spiserørsforstoppelse og de måtte stikke en slange i halsen på den.

  • #6   20. nov 2015 Min dreng fik lov at spise igen ca. 1,5 time efter.
    Gik så også lige en tur med ham, så han rigtig kunne vågne op og komme af med, hvad der måtte være tilbage af bedøvelse. smiley


Kommentér på:
tandrasp? fodring før/efter?

Annonce