{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.014 visninger | Oprettet:

Holstebro Hestepraksis erfaringer ??? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg

Jeg skal havde sundheds undersøgt det føl jeg skal havde hjem til februar og har valgt at kontakte Holstebro Hestepraksis da det ikke ligger så lang fra hvor føllet er.

Men er der nogen her inde der har erfaring med Holstebro Hestepraksis især med sundhedsundersøgelse/handelsundersøgelse ??

Ved nuværende ejer af føllet bruger dem og er glade for dem men kunne os tænke mig at høre hvad andre synes om dem smiley

Håber i ville svar tag på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Holstebro Hestepraksis erfaringer ???
  • #1   23. nov 2015 Brugte dem til min Jolly, da hun havde bihulebetændelse. Havde en anden dyrlæge til hende først, som bare blev ved med at sige 'lad os lige vente og se'.. Holstebro hestepraksis gjorde derimod noget, og det er pga. Dem, at jeg står med en rask hest i dag smiley
    Super rare og flinke, og jeg var ikke i tvivl om, at de gjorde hvad de kunne for mig smiley
    Kan kun anbefale den smiley


  • #2   23. nov 2015 Skønt at høre smiley

    God din hyp har fået det godt og er rask smiley


  • #3   23. nov 2015 Jeg har ikke direkte erfaringer med dem, men kender flere som bruger dem og har aldrig hørt noget som helst negativt om dem, de skulle være rigtig gode smiley

  • #4   23. nov 2015 Jeg bruger aldrig andre end dem. De bedste dyrlæger jeg har mødt. Super kompetente og venlige dyrlæger, som tager sig tid til den enkelte hest.

  • #5   23. nov 2015 Jeg bruger Lena og Kathrine fra Holstebro Hestepraksis, og har også været i praktik ved dem nogle gange efterhånden.

    Jeg bruger ALDRIG andre dyrlæger end dem! Så kompetente dyrlæger, de ved virkelig hvad de snakker om, og gør alt de kan for at hjælpe hestene, og har flere gange behandlet mine heste for f.eks. benskader eller kolik.

    Så fantastiske dyrlæger skal man altså lede VIRKELIG længe efter, og jeg kan absolut kun anbefale dem, og det til alt lige fra vacciner til røntgen til handelsundersøgelse. De er utrolig grundige, og gør deres arbejde helt vildt godt, og så er de utrolig behagelige mennesker - dem kan du roligt bruge smiley


  • #6   23. nov 2015 Har også kun hørt godt om dem smiley og regner også med selv at bruge dem fremover, da jeg bor under 10 min. fra dem

  • #7   23. nov 2015 Jeg kan i hvert fald KUN anbefale dem, også til kiropraktik smiley
    Min pintohoppe skulle til kåring i år, og havde tidligere haft et problem hvor hun var låst i størstedelen af kroppen. Jeg havde tidligere brugt en anden kiropraktor, men synes ikke rigtigt det gjorde noget for min hoppe, og så var det bare alt alt for dyrt, når det slet ikke hjalp..
    Lena og Kathrine blev begge uddannede kiropraktorer tidligere i år, og jeg har brugt Kathrine 2 gange til kiropraktik nu på min pintohoppe, 1 måned før kåring, og igen godt 1 uge før kåring. Min hoppe var markant bedre gående, og har siden da også været meget bedre at ride smiley

    Jeg giver dem mine varmeste anbefalinger smiley


  • #8   23. nov 2015 Dejlig at høre alt det gode i har at sige om dem smiley
    Så er jeg da sikker på det er godt jeg har valgt dem når jeg ikke lige kan bruge dem jeg plejer smiley


  • #9   23. nov 2015 Jeg bruger altid Holstebro Hestepraksis eller Raundal Hestepraksis - begge ligger i holstebro og er yderst kompetente. Jeg har set dem begge lave handelsundersøgelser og de er rigtig dygtige og udviser engagement i det smiley

  • #11   23. nov 2015 Jeg havde Katrine derfra ude til min hest da han lavede en skade, meget grundig og dygtig dyrlæge.
    Og så syntes jeg det var super dejligt at hun var interesseret i det videre forløb med hesten efter hun havde gjort sit til han blev lappet sammen igen.
    Jeg brugte hende en del til og svare på mine bekymringer omkring såret som jeg ku sende billeder af pr MMS. Det var guld værd.


  • #12   24. nov 2015 de er super gode og højlund (jakob) roste mig for at tilkalde hende ved akut hjælp.
    Jakob er kammerat med min far og jeg har ellers kun brugt kund Jørgensen da min familie altid har brugt ham smiley


Kommentér på:
Holstebro Hestepraksis erfaringer ???

Annonce