{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BOT - Ris og ros
  • #1   25. nov 2015 Har brugt deres staldgamacher til min part, da han stod med seneskade.
    En eller anden effekt har de, da han har fået en hel masse krøller på benene, på trods af de ofte bliver barberet af ved scanning smiley


  • #2   25. nov 2015 Deres staldgamacher/bandager lægger super godt og er nemme at lægge ordentlig på.

    Deres underlag synes jeg derimod ikke lægger særlig godt.. De glider ned på hesten når man rider.. Så selvom man trækker underlagt godt op i sadlen inden ridning, så lægger det sig hurtigt ned på manken og trykker.. og så er kanten meget hård på underlaget, så det trykker endnu mere på mankebenet.


  • #3   25. nov 2015
    Har købt et fleecetæppe til Fleur, det er egentligt beregnet til mennesker men meget billigere end fleccetæppet til heste og det kan sagtens bruges som skridttæppe.

    Det har fint effekt - kan se på hendes at hun reagere ( gaber, slapper af, smasker ).

    Men jeg synes de tager pænt meget overpris for deres tæpper så har købt et fleecedækken fra Horse Guard - det giver præcis samme effekt og koster under halvdelen af hvad et fleecetæppe fra BOT koster :o)


  • #4   25. nov 2015 Jeg har et knæbind til mig selv, og jeg synes det virker helt fantastisk! smiley

  • #5   25. nov 2015 Jeg er begejstret for det. Staldgamacherne har jeg brugt mod galde i benene - det har mindsket det betydeligt.
    Selv bruger jeg rygbæltet og knæbindet - uden sidstnævnte ville jeg ikke kunne ride om vinteren!


  • #6   25. nov 2015 Er der nogle der har erfaringer med et bind til skulderen (menneske)?

  • #7   25. nov 2015 Jer, der bruger det til jer selv: Fejler I noget eller er det mere for forebyggelse? smiley

  • #9   25. nov 2015 Jeg har meget væske i mit ene knæ (kan fx mærke nu at det er på vej pga kulden, fordi mine ridestøvler klemmer betydeligt mere), samt en gammel knæskade (sjovt nok samme knæ).
    Hvis jeg fx sidder fast i noget mudder, det er koldt i luften, og jeg rykker til for at komme fri, gør mit knæ et eller andet mærkeligt så jeg stort set ikke kan gå eller ride bagefter. Dette hjælper knæbindet på, idet det holder knæet varmt, samt støtter. Jeg har det knæbind Med stiver i siden og uden hul til knæet smiley


  • #10   25. nov 2015 Har et BOT rygbælte fordi jeg længe har døjet med en masse spændinger i ryggen. Jeg har haft SUPER god erfaring med det, kan gå fra maks at kunne stå op 5 min før at min ryg er ved at dræbe mig til at kunne stå op i timevis kun med en lidt øm ryg hvis bare jeg har det på. smiley

  • #11   25. nov 2015 Jeg har en knæskade smiley
    Har også haft overvejet om jeg skal have et til min ryg, fordi jeg har daglige rygsmerter, pga. et piskesmæld efter en bilulykke smiley

    Tager BOT bind på mit knæ hvis jeg har haft arbejdet meget, eller jeg ved at jeg skal ud og lave noget hårdt. Så tager jeg det lige på et par timer, tager det af og går ud og laver det jeg skal, og så tager jeg det på igen smiley


  • #12   25. nov 2015 Min veninde siger at deres fleece dækken er virkelig godt! Det hjælper på hendes hests ryg!

    Overvejer at skrive nogen af deres ting på min ønskeliste så xD


  • #13   25. nov 2015 God erfaring med deres lændetæppe. Synes det varmer min hests ryg op før træning og har en god indvirkning.
    Har selv den til skulder/nakke region (menneske) og den varmer også rigtig dejligt. Er man meget spændt kan den hjælpe med at slappe af i muskulaturen og mindske smerterne n


  • #14   25. nov 2015 Jeg har BOT knæbandage til mig selv, og den er simpelthen fantastisk!
    Jeg har dårlige knæ da jeg har for korte sener i benene, altså mine knæ er overbelastet 24/7.. smiley
    Og det hjælper SÅ meget lige at tage den på nogle timer, hvis jeg har en dag, hvor jeg har mega, giga ondt! smiley


  • #15   26. nov 2015 Er der nogle dokumenteret effekt ved brug af BOT til Heste eller mennesker ??
    Og hvad er det de kan, som ikke almindelit stof kan ????


  • #16   26. nov 2015 Ang den dokumenterede effekt så prøv at læs på deres hjemmeside, der mener jeg der står noget smiley

  • #17   26. nov 2015 Jeg har en polo til mig selv smiley
    Jeg har lige fået den, så kender ikke effekt endnu.
    Men det er fordi jeg har en del spændinger i nakken grundet slidgigt.
    Så jeg håber det kan hjælpe, så jeg kan undgå smertestillende smiley


  • #18   26. nov 2015 Jeg har rygbæltet og knæbin med spændet .:).
    Jeg kan ikke leve uden . Her for tiden har jeg stærkt brug for det til knæet . Da det højre knæ er dobbelt str. End det venstre .


Kommentér på:
BOT - Ris og ros

Annonce