{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.409 visninger | Oprettet:

30-40% på Christ lammeskindssadler (Horze) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Jeg har lige bestilt en Premium Plus lammeskindssadel inkl. remme og gjord til 2300kr. hod Horze! Ville lige dele dette gode tilbud med jer alle. Det gælder kun i dag.

Jeg fik 30% rabat pga. Black Friday og yderligere 10% fordi jeg tilmeldte mig deres nyhedsbrev smiley

Det er faktisk billigere end at købe samme model brugt, som jeg har ledt efter længe! Så jeg er meget glad og snart ejer af en spritny bareback sadel, med trykfordeling.
Jeg har været modvillig imod at investere i en brugt af den gamle model, pga. manglende trykfordeling, men det er der rettet op på i denne. Og her er der også mulighed for at lægge ekstra indlæg i:) Dejligt. Jeg glæder mig til at den bliver leveret - omkring den 9. dec. Det bliver en tidlig julegave til mig selv (og hestene:)

Forstsat god forjul!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  30-40% på Christ lammeskindssadler (Horze)
  • #1   27. nov 2015 Dejligt - men det er en utrolig dårlig sadel generelt.. det er lidt en skam og fortrød hurtigt jeg købte den, og måtte bytte den væk. smiley

  • #2   27. nov 2015 Har ellers kun hørt godt om denne model fra andre! Men smag og behag er forskellig, så nu skal den testes smiley Er bare glad for at få den nye model så billigt. Har godt nok hørt meget skidt om de gamle modeller, så dem holder jeg mig fra, pga. dårlig trykfordeling. Det skulle gerne være rettet her smiley Spændende!

    Ps. Jeg skal nok opdatere herinde, med mine forventninger og erfaringer efter jeg har modtaget og prøvet sadlen.


  • #3   27. nov 2015 Ja men det er ens holdning i sadlen der desværre bliver elendig - også ligger den ustabilt. Man sidder automatisk i stolesæde i den, og når man kommer op i en almindelig bom sadel, kan man straks mærke forskellen. Trods det ekstra trykfordeling er det ikke optimalt, ligesom Barefoots fx er.

    Hvis man virkelig vil have en god sadel skal man invistere i en barefoot ride on pad m. lammeskind. Den er super lækker, og bliver rettet op. smiley

    Men det kommer selvfølgelig an på hvad man vil bruge sadlen til.


  • #4   27. nov 2015 Kan lige prøve og vise dig forskellen...
    Christen:


    profilbillede
  • #5   27. nov 2015 Barefoot:

    profilbillede
  • #6   27. nov 2015 Også er padden også bare super lækker at ride med uden lammesædet smiley

  • #7   27. nov 2015 Må jeg få lidt medfølelse tak, gæt hvem der har en dyrlægeregning på 3400, jepjep ingen black friday til mig smiley

  • #8   27. nov 2015 Vi venter også på en dyrlægeregning mellem 1800-2500, Turbo smiley og skal måske komme igen.. suk!

  • #9   27. nov 2015 Min er egentlig okay, det er for et hjemmebesøg med kiropraktor og en blokade i hovledet. Og så udredning på højgård med blokade i kodeledet og behandling. Men åh altså. Havde så meget håbet at de 2500 jeg fik for min sadel var nok..

  • #10   27. nov 2015 Ej hvor er det surt altså.. men glad for din hest er okay!
    Og dette var blot en blodprøve.. smiley


  • #11   27. nov 2015 Er det smukke lima du har haft dyrlæge til!?

  • #12   27. nov 2015 Ja det er det. smiley

  • #13   27. nov 2015 Håber ikke det er alvorligt...

  • #14   27. nov 2015 Det var "bare" en blodprøve for ems..
    Men nu er hun blevet halt for 2. gang på en uge og havde tildens til forfangenhed - heldigvis ikke mere, nu er hun bare halt og derved ikke kan motioneres.. smiley


  • #15   27. nov 2015 Fie og ponybanden: Der er godt nok stor forskel på de to modeller! Jeg har tidligere haft et par forskellige barefoot sadler, som jeg ikke brød mig om at ride i - og de lå lidt underligt på hesten, derfor ville jeg prøve et andet mærke denne gang. Men jeg vil holde deres Ride-On pad i baghovedet, til hvis denne lammeskindssadel ikke lever op til forventningerne:)
    Er det også en Premium Plus du har på det første billede? Samme farve som jeg har bestilt - den er bare flot i brun smiley Hvordan vil du beskrive dens bom? er står i varebeskrivelsen at den har en fleksibel bom, som stigbøjlerne kan fæstnes til (og derudover paneler til trykfordeling og rygsølefrihed). Hvilket den fra barefoot vist ikke har?
    Eller er det mon mig der forstår det forkert?


  • #16   27. nov 2015 Der er rigtig stor forskel på de to modeller - og man sidder 100 gange bedre i barefoot modellen.
    Jeg kan heller ikke lide londonnen. Cheyennen er okay til tur sadel, men mangler støtte og føler jeg glider rundt i den, trods det var den mindste model jeg prøvede. Men ride on padden sidder man FAST i, og selvom min hest jordede en hel mark med bukspring på fuldskrue, sad jeg på, selvom jeg havde en håndhest ved siden.

    Og ja, det er en premium jeg viser på billed 1... og den er super flot i brun!
    Den har ikke en bom, og ja man kan godt sætte stigebøjler i, men så må man ikke veje særlig meget, fordi den lægger altså stadig et tryk i hestens ryg. Det trykfordelende er ikke til at råbe hurra for, iforhold til barefooten - og nej barefooten har ikke stigbøjlepåsæt, da det ikke er meningen smiley


  • #17   27. nov 2015 Arh, ok, så blev jeg endnu lidt klogere smiley Jeg har haft Barefoot Lexington og Cheyenne, men følte mig for fastlåst og købte en mere flad bomløs fra Karlslund i stedet. Den bruger jeg til hverdag, men ville aller helst ride uden nogen sadel og bøjler, så en Ride-On pad lyder som en fint alternativ til lammefætteren.

    Tak for billeder og info:)


  • #18   27. nov 2015 Jeps - held og lykke med det smiley

  • #19   27. nov 2015 Jeg har i snart mange år redet i lammesadlen fra Christ - og jeg elsker den!

    Har hørt kommentaren med stolesæde mange gange, men har aldrig haft det problem. Faktisk har jeg fået en del ros for min opstilling i den sadel.

    Håber du bliver glad for den smiley


  • #20   28. nov 2015 Lyder dejligt smiley Jeg har også ønsket mig en i flere år, men har ventet længe på et så godt tilbud. Nu skal drømmen prøves smiley

    Kan lige tilføje at tilbuddet er blevet forlænget og gælder hele weekenden!


Kommentér på:
30-40% på Christ lammeskindssadler (Horze)

Annonce