{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du set Nemo?
  • #1   11. feb 2016 Find Nemo *fnis*
    Sorry ku' ikke lade vær smiley


  • #2   11. feb 2016 Jeg har desværre ikke set ham, og det bliver nok svært at finde ham, men der skulle vidst være en FB gruppe der var godt til det.

    Men kan ikke lade være med at tænke hvorfor du ønsker at finde ham?
    Jeg var jo inde og læse på din profil, for at se om der var noget jeg kunne lede efter for at hjælpe, og ser så at du skriver at han har været til salg på adskillelige markeder, har stået på en rideskole hvor han ikke trivedes. Du oprettede ham i 2009 hvor du købte ham i oktober måned, for så at sælge ham igen i 2010? Eller er der noget jeg har misforstået? Jeg tænker bare hvorfor lede efter en hest man har haft i kort tid


  • #3   12. feb 2016 Dingle

    Du har skam forstået det helt ret. Jeg købte ham for at til ride ham, også sælge ham videre. Da jeg var/er for stor til ham.

    Han stod faktisk til og skulle aflives hvis ikke der var nogen som købte ham. Så det gjorde jeg.

    Vi blev hurtigt knyttet til hinanden, og da vi rykkede hen til en anden stald. Hvor ridebanen var for frossen til at kunne bruges. Kom vi desværre ikke ret langt i tilridningen.

    Da der så var en som spurte mig om jeg kunne være intersseret i at bytte, med en oldenborg. Tilbød hun at de nok skulle klare tilridningen færdig. Så det gjorde vi.

    Men er da nysgerrig på hvordan det går ham dagen i dag smiley


  • #4   12. feb 2016 Har du fundet Nemo, Laura? smiley

  • #5   12. feb 2016 Nej Line

    Han er stukket af smiley


  • #6   12. feb 2016 Sikke noget! Kan man ikke søge via et pasnummer eller noget andet "id"? smiley Jeg ved ikke om det er så enkelt, men det kunne være ret sjovt at høre hvor pokker han er endt henne.

  • #7   12. feb 2016 Jeg tror han stadig er i Jylland et sted smiley

    Kender desværre ikke hans ID, da han ikke havde noget da jeg havde ham smiley


Kommentér på:
Har du set Nemo?

Annonce