{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.026 visninger | Oprettet:

Amager løsdrift {{forumTopicSubject}}

Kan det virkelig passe, at der næsten ingen steder er på Amager der tilbyder løsdrift? Så lækre folde, og så er hestene i boks!

Jeg søger alle jeres bedste tip til, at finde en fuldpas løsdrift, hvor det er ligegyldigt med faciliteter på gården men der skal gå offentlig transport meget tæt ved. Og det er jo ikke ligefrem Amagers stærkeste side!!

Jeg er meget meget glad for mit nuværende opstaldningssted, men halvanden times transport hver vej kræver altså en del dedikation for, at komme derud så tit som jeg gerne vil...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amager løsdrift
  • #1   4. maj 2016 Der er en annonce herinde om en løsdrift på amager, det ser ret lækkert ud smiley

  • #3   4. maj 2016 Jeg kender kun Strandgården og de to islænder løsdrifte...

  • #4   4. maj 2016 jeg har selv haft islænder i løsdrift på amager i mange år, før jeg fik dem hjem..jeg gad godt vide hvor de lækre folde er(!)..de er som regl helt nedbidte og sumpede om vinteren (amager er fladt og ligger lavt)..og så er de alle ret nærige med strå og kigger stort på kvaliteten- også selv der annonceres med adgang til strå er det ikke helt i overensstemmelse med virkeligheden...men rideterrænet er overraskende godt, hvilket jo ikke hjælper hesten i resten af dens resterende timer i døgnet. Det er ikke for at være bitter, og måske syntes du noget andet. Jeg kan kun anbefalde at du tager rundt og kigger dem efter i krogene. Flere steder tager ikke kun -længere- islændere ind.


  • #5   4. maj 2016 Hej Andrea. Jeg har en løsdrift på Tømmerupvej, 900 m. fra Englandsvej med gode busforbindelser. Jeg har gode store folde, store læskure mv. Mine folde er forholdsvis tørre, bortset fra lige foran læskurene, og det får jeg ordnet med stabilgrus henover sommeren. Jeg fodrer med ad libitum wrap i småmaskede hønet. Der er fuldpas, bortset fra en ugentlig mugevagt. Pris ml. 800 - 1.500 alt incl. afhængig af ponystørrelse. Jeg har islændere og nogle shetlændere gående, men er ikke hesteracist smiley Bare det er ponyer med nogenlunde samme behov. Vh. Mette

  • #6   5. maj 2016 Andrea du kan da bare flytte ud til mig i Hvidovre smiley

Kommentér på:
Amager løsdrift

Annonce