{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.352 visninger | Oprettet:

Horseware dækkener. Ekspert hjælp tak ! {{forumTopicSubject}}

Jeg roder rundt og rundt i de forskellige modeller. Prøver at finde vinterdækken nu, i håb om at få det til en bedre pris..

Er klar over at Rambo vinder prisen for dyrest (og bedste kvalitet, går jeg ud fra)

Men Amigo og Mio? Synes ikke der er meget forskel på dem?

Og hvad er forskellen på rhino og Rambo??

Så er der en model lavet til travheste, (modellen hedder tror) men ville den ikke passe en sporty, kort DV? (Her får man umiddelbart mere for pengene)


Åååååh....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Horseware dækkener. Ekspert hjælp tak !
  • #2   28. jun 2016 Mit Rambo Duo dækken har efterhånden holdt i 5-6 år, og det har jeg endnu smiley
    Horseware dækkener er helt bestemt pengene værd!


  • #3   28. jun 2016 Horsewear er producenten og navnet bag alle de dækkener du nævner.
    Rambo er bedst i kvalitet og pasform. efterfulgt af Amigo og Mio.

    Trot (travmodellen) er meget smalt syet, så nej, vil jeg ikke gå efter, selvom man spare penge.
    Du vil I længden blive glad for et rambo. Købt evt et duo som kan påsættes liners, eller Orignal modellerne, som også kan påsættes liner og tilkøbes hals. Selve duo'en er jo med 100 gram, vælger du et original kan du få det fra 0 gram, altså regndækken og op til 400/450 gram og stadig påsætte liners. smiley

    holbarheden er bare bedre på rambo, og husk de har alle 3 års garanti på vandtæthed og åndbarhed når man ved køb indregistere nummeret på tasken til horsewear.

    Rhino kender jeg personligt ikke til, men der kan vist ikke påsættes liners, og er en mellem kvalitet af rambo og amigo. Også er de med halvhøjhals.

    håber det kunne bruges.


  • #4   29. jun 2016 Jeg er kæmpe fan af dækkener fra horseware.

    Rambo er dyre men også ekstremt holdbare. Stoffet er balistisk nylon som er meget rivfast. Mit ene rambo er 8 år gammel, fejler intet og er aldrig imprægneret men er alligevel 100 % vandtæt.

    Rhino er noget andet stof og ikke helt så holdbart. Pasformen er lige så god som rambo og de fåes i mange modeller både med alm, halvhøj og hel hals.

    De billige amigo giver jeg intet for. Stoffet er ikke særlig holdbart og pasformen ikke helt så god uden jeg kan sætte en finger på hvorfor.

    Amigo bravo modellerne er mere holdbare, men jeg har ikke testet pasformen endnu.

    Alle modeller på nær de billige amigo kan der sættes liner i (dog ikke wug modeller).

    Mange køber duo, men mine heste vil aldrig have brug for 100 g dækken + 300 g liner og går aldrig med hals, så for mig er det meget billigere at købe et original og de linere jeg har brug for.


  • #5   29. jun 2016 På Original og duo kan man påsætte liners på begge?

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #6   29. jun 2016 Jeg bruger linerne fra horseware til alle dækkener uanset mærke fungere perfekt smiley

    Kvalitet/holdbarhed i rækkefølge bedste kvalitet øverst

    Rambo
    Rhino
    Amigo
    Mio

    Jeg er selv bedst til Rambo pga dens holdbarhed, men pasformen skulle være nogenlunde den samme det er materialerne der gør prisforskellen

    De fleste modeller er at finde i alle prisklasser.


  • #7   29. jun 2016 de nye original kan man påsætte liners og købe hals til. Den grønne med grå kant, sort med rød kant, blå med lime kant, grå med sort kant (ny farve).
    Kan ikke huske om der er andre. Men det smarte her er også de fleste af disse fåes fra 0 gram til 400 g. Og man kan stadig påsætte liners smiley


  • #8   29. jun 2016 Ja det er super smart med de liners- men Jesus de koster! Og det bliver ikke billigere når man skal have liners også! ??

    Har før haft Amigo og jeg synes nemlig det var en super pasform


Kommentér på:
Horseware dækkener. Ekspert hjælp tak !

Annonce