{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Mit første helt eget føl! {{forumTopicSubject}}

Yes yes yes!

Har lånt min pony i 7 år, men i lørdags fik jeg en forsinket 19 års fødselsdagsgave af min mor (som ejer ponyen) og det var så et underskrevet ejercertifikat - så nu er jeg officielt ejer af min elskede lille pony som har fulgt mig gennem tykt og tyndt de sidste mange år, og som skal være hos mig til hun ikke kan mere smiley

Og så blev livet lige en hel del bedre da ponyen så liiige blev scannet drægtig i morges! Har ønsket mig føl på hende i 3 år - og i år skulle det så være! Så til juni 2017 forventer jeg mit første helt eget føl på min helt egen hoppe - med en hingst jeg helt selv har valgt smiley :D Jeg har boet på 2 stutterier men aldrig været med til at beslutte osv. så det var skønt at være på "hingstejagt"

NØJ hvor jeg glæder mig!! smiley :D Beklager for totalt glædesudbrud uden rigtig kontekst - ville bare lige dele. Det er min hoppe til venstre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit første helt eget føl!
  • #1   19. jul 2016 Åh hvor jeg elsker din glæde bare er til at finde på ALLE sider. Det er så herligt. Stort tillykke - bliver spændende med en lille føllebølle! smiley

  • #2   19. jul 2016 Jeg er sleeet ikke misundelig! Hvor bliver det bare fedt :D.

  • #3   19. jul 2016 Øj, nogle lækre heste smiley
    Stoooort tillykke!!


  • #4   19. jul 2016 Stort tillykke! smiley
    - Må man spørge hvor høj du/i regner med at følle bliver? smiley


  • #5   20. jul 2016 Kæmpe stort tillykke! smiley
    Står selv lidt i den samme situation. Venter også selv mit første føl, fra min skønne dame smiley :D Noget jeg har ventet på i 5 år, så er møg spændt!! smiley


  • #6   20. jul 2016 Stort tillykke, og hold da op et lækkert match.
    Jeg forstår fuldt ud dit glædesudbrud. Husker selv hvordan jeg havde det da vi ventede vores første føl, og igen, da vi ventede vores andet (som så blev vores første aldrig nåede at få sit). Det er en hel ubeskrivelig følelse, og de næste mange måneder bliver lange, men samtidig er jeg sikker på de nok også skal flyve afsted.

    Vi har selv lige fået scannet vores hoppe drægtig, og venter dermed vores andet TWH føl.

    Mange gange held og lykke til dig. Håber alt går vel smiley


  • #7   20. jul 2016 Ih stort tillykke med det! Det er altså helt specielt at få sit første "hjemmelavede" føl smiley

  • #8   20. jul 2016 Louise
    Har absolut ingen idé smiley Det er både hoppens første føl og hingstens første sæson så vi ved ikke om de avler stort/småt. Jeg avler ikke for at sælge, men for at beholde så bare det bliver højere end mor på 142 så kan jeg sagtens ride den. Drømmen er da at slutmål er noget ala daddy på 164 - det er jo sket før at nogle vokser over både mor og far. Men som sagt kan det blive hvad som helst for min skyld smiley Hvis mor på 142 kan klare sig fantastisk i store klasser mod heste så kan hendes føl på 148/155/160 +/- vel også smiley


  • #9   20. jul 2016 Havde bestemt heller ikke regnet med, at det var en der skulle sælges - men ja, med de forældre kan det da ikke gå helt galt smiley


  • #10   27. jul 2016 hvor er hun smuk! smiley
    og tillykke med både "ny" hest og føl! er det cavanoux du har valgt til hende ? smiley


  • #11   29. jul 2016 Ja Anna, det er Cavanoux smiley Han passede lige til planerne denne gang smiley

  • #12   29. jul 2016 Han er virkelig også lækker! smiley
    Jeg overvejede selv at bruge ham på min hoppe sidste år, men brugte dog amazing aqua istedet smiley


  • #13   29. jul 2016 Ham havde jeg også kigget på, men han var lige en my for stor til min hoppes første føl, og så synes jeg Cavanoux har væsentlig bedre gang, og det er det der skal forbedres ved min hoppe, springteknik har hun massere af smiley Har du fået føl i år så? smiley

  • #14   29. jul 2016 Jeps jeg fik et cremello hingsteføl.. Jeg avlede efter størrelse og at den skulle have et godt hoved. Han skal formentlig være være min kommende ridehest og jeg har ikke brug for en hest med vilde gangarter eller hos springteknik. drfor valgte jeg aqua smiley
    Vi var oppe og møde ham og han var så rar og ekstremt rolig. følle virker heldigvis også til at have et godt hoved.. Han elsker at blive nusset og har forholdt sig rolig i alt hvad vi har budt ham indtil videre. desuden elsker han bare menneskekontakt og er meget selvstændig.. så umiddelbart har han alt hvad jeg har brug for i en hest.. Ville jeg ride stævner, havde jeg nok også valgt cavanoux, da han helt sikkert har nogle bedre gangarter! smiley


  • #15   29. jul 2016 Smuttede lige ind på din profil og kiggede på følle - nøøøøøj han er dejlig smiley smiley Var det en farve du havde håbet på? Eller hvad var drømmen? smiley

    Jeg kan slet, slet ikke vente mere... De næste 10 måneder må gerne gå hurtigt!


  • #16   29. jul 2016 Jeg havde håbet på perlino, men vidste godt at chancen for cremello var større.. men farven er jo også ligegyldig, så længe hesten er sund og rask og kan Det man ønsker af den smiley

Kommentér på:
Mit første helt eget føl!

Annonce