{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

Kan det gå at ride hende her rent størrelsesmæssigt? {{forumTopicSubject}}

Jeg er i syv sind....

Satte igår denne dejlige hoppe til salg, da jeg egentlig synes hun er for lille til mig - og jeg kunne godt tænke mig en større hest alla noget Frieser/baroktype.

Men hun er virkelig en guldpony på alle områder - bundstabil, nervefast, 110% trafiksikker og noget af det rareste og kærligste...
Tager hovedet ned til gulvet, når hun skal ha trense på...børnehøjde, står bomstille ved striglning og opsadling (løs/ikke bundet).
Går direkte i trailer, kan spules med vandslange....ja hun gør bare alt man beder hende om og med ophøjet ro.
Helt klart den perfekte børnepony.... ÅHH altså - hun er lige det jeg ønsker - bare hun var 15 cm højere!!!

Der ligger flere beskeder til mig i min indbakke på fb og jeg har ikke svaret på dem endnu....fordi tvivlen er stor!

Jeg har kun hende og én shetlænderhoppe tilbage ud af 6 ponyer i alt, da jeg har erkendt, at mit overskud ikke er til mere end to.
Og de to her er bedste venner!! Så det piner mig ovenikøbet, at skulle skille dem ad.

Vil så nødig sælge hende - og købe en anden....som jeg måske slet ikke er så tryg ved som hende her.

Hun er 14 år og ½ islænder og en kraftig bygget dame....
Jeg er 169 cm og vejer 58 kg. Vægten er jeg ikke bekymret for på nogen måde - det er mere længden.

Er ikke stævnerytter på nogen måde! Det er lidt akademisk dressur, agility, ture mv jeg gerne bruger tiden på...
Ved godt det ville være bedre med en hest på 150+

Men hvad tænker i??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det gå at ride hende her rent størrelsesmæssigt?
Kommentér på:
Kan det gå at ride hende her rent størrelsesmæssigt?

Annonce