{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.373 visninger | Oprettet:

Berider uddannelse {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Jeg har nogle få spørgsmål som jeg håbede på at der var nogen som kunne svare på om berider uddannelsen.

Man skal have grundforløb hest i Aarhus. Tager dette et fuldt skole år eller er det er halvt år? Og skal man starte med det eller kan man godt have 4 år hos en berider/træner også tage grundforløbet og så fortsæt i 4 år hos en berider?
Må man arbejde hos en berider i udlandet? (Altså gælder det til de 8 år man skal være i lære) og får man SU?




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Berider uddannelse
  • #1   26. jul 2016 Hvis jeg husker rigtigt varer grundforløbet et halvt år - og uddannelsen starter vist nok med det forløb. De beridere, som jeg har kontakt til, uddannede sig hjemme i Danmark, men muligheden kan vel være der? Og ja, du har mulighed for, at modtage SU under uddannelsen.

    Prøv hellere, at ringe til Dansk Rideforbund - du vil, uden tvivl, modtage mere præcise svar hos dem. Du kan finde nummeret på 'rideforbund.dk' under 'Info'. Derudover har du mulighed for, at læse mere om berideruddannelsen, samt andre uddannelser indenfor ridesporten, på hjemmesiden.

    Hvis du vil vide mere om indtægt osv. indenfor berideruddannelsen, kan du gå ind på 'ug.dk' - en uddannelsesguide, hvor du så kan søge efter uddannelsen i søgefeltet på startsiden.

    Håber, at jeg har givet dig nogle svar. smiley


  • #2   26. jul 2016 Nu skal jeg selv på grundforløbet her til august, for at blive berider. Hvis du kommer direkte fra 9. eller 10., skal du tage både grundforløb 1 og 2. som tilsammen varer et år smiley

    Hvis du ikke kommer direkte fra 9. eller 10., skal du kun tage grundforløb 2



  • #3   28. jul 2016 Du får kun SU når du er på skole, og så længe du ikke har en læreplads. smiley

Kommentér på:
Berider uddannelse

Annonce