{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Insektdækken - dyrt vs "billigt" {{forumTopicSubject}}

Min trælse hest er mester i at ødelægge dækkener og et dækken holder ikke en gang en sæson selv om det er et waetherbeta til mindst 500kr

Derfor har jeg overvejet at købe et fra horseware, da de skriver de har en rivstyrke på 1000. Men hvilken rivstyrke har de andre!?

Derfor vil jeg gerne hører folks erfaringer med i sektdækkenerne fra horseware om de holder eller om de også går i stykker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Insektdækken - dyrt vs "billigt"
  • #1   28. jul 2016 Jeg har ingen erfaring med de dyre dækkener som eks. Horseware og Amigo. Men min hest, som virkelig, virkelig også bare er mester i at rive dækkener i stykker, har et zebradækken fra AB-rideudstyr. Det til 350 kroner..
    Hun har haft et insektdækken før, og det rev hun i tusind stykker på 14 dage. smiley Det var fra HorseGuard. Det her fra AB har ingen huller endnu, og det på trods af at Mini dagligt klør sig på en tjørn, vi har på folden (+ alle de andre ting, hun også klør på).. Jeg kan i hvert fald anbefale det!
    Samtidig er det ikke så stort et tab, hvis det skulle gå i stykker, men nu har det holdt hele sæsonen indtil videre, og vi startede med dækken i april, fordi vi har så mange insekter.


  • #2   29. jul 2016 Jeg havde et fra HorseGuard(500 kr.) jeg synes ikke pasformen var særlig god, så det blev solgt og jeg købte i stedet et fra AB rideudstyr(300 kr. på tilbud). Det ligger bedre og det er anden sæson min hest har det i brug uden nogen skader på dæknet.

Kommentér på:
Insektdækken - dyrt vs "billigt"

Annonce