{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.668 visninger | Oprettet:

OPSTALDNING I SKIBBY :-) {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg leder efter opstaldnings muligheder i eller omkring skibby. Da jeg bor på Fyn, men overvejer at flytte min hest hjem til min far ville jeg hører om i kunne hjælpe/anbefale noget, da jeg ikke er super kendt i området. smiley

Hun er en stor Dansk Varmblod på 175, så gerne store bokse. Hun er super nem vi kræver dog at der er ridehus, gode foldmuligheder, undervisning på stedet er et plus - og andre frynsegoder tager vi gerne med. smiley

Håber nogen kan hjælpe lidt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OPSTALDNING I SKIBBY :-)
  • #1   21. okt 2016 Healthy Horse i Skibby har før haft opstaldning smiley

  • #4   21. okt 2016 Hej,
    Jeg har hest på Skjoldager gaarden, der er både ridehus og udendørs ridebane + masser af fold tid.
    Rigtigt hyggeligt sted og der er plads til alle slags rytter??
    Vh. Camilla


  • #5   21. okt 2016 Skjoldmosegård, Healthy Horse, Hornsherred Rideklub (Rosenlund Racing)

  • #6   22. okt 2016 Skibby ride og voltigeringsklub er jo oplagt at nævne smiley store folde, lækkert ridehus, store bokse og en skrap, men dygtig underviser. Dog er det bedst at have bil for at stå opstaldet der. Skjoldmosegård ligger lige ud til en stor befærdet vej, hvor de kører stærkt og med tung trafik. Men stalde og ridehus er lækre. Der er også Tagegården, troldemosegård og slesvigminde hestepension (hvis de stadig er aktive) Ellers så tag rundt og snak med de forskellige gårde. Min mor har en på skibbyvej 43 (der er dog ikke plads) men gården på den anden side af vejen tager opstaldere ind. Jeg mener hun hedder Charlotte. Jeg har ikke set staldene, men tit brugt hendes ridehus, og det er i fin størrelse (20*60) og med spejle

Kommentér på:
OPSTALDNING I SKIBBY :-)

Annonce