{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undertrøje til hest
  • #2   23. okt 2016 Nej, har ikke prøvet et..

  • #3   23. okt 2016 Det kommer kun når hun har undertrøjen på. Når hun ikke har den på så er der ikke noget?

  • #4   23. okt 2016 Måske er undertrøjen for lille? Ej ved det ik, min veninde's pony fik sår lige på siden af maven fordi den fik den til at rykke frem og til bage? Ved ikke lige hvad det kan skyldes?

  • #5   23. okt 2016 som de andre siger er den højst sandsynligt for lille, eller hesten er meget sart eller den sidder dårligt på hesten..

    har prøvet det med 2 ud af de 3 heste jeg havde undertrøje på så ville prøve en str. større..


  • #6   23. okt 2016 Lad være at bruge undertrøje.
    Det er til at forhindre dækkenet i at gnave. Men hvis et dækken gnaver, så passer det ikke.


  • Line M
    Line M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 114
    #7   23. okt 2016 Drop undertrøjen, og find et dækken der passer i stedet.

  • #8   23. okt 2016 Hun er så spinkel foran, og vi har prøvet så mange forskellige mærker. Men de slider allesammen pelsen af?
    Men tænker at når der ikke gå huld. Så sker der vel ikke noget ved det?


  • #9   23. okt 2016 Men det gør stadig ondt/er ubehageligt for hesten smiley
    Hvis du har sko der ikke passer gør det stadig ondt at få en vabel selvom der ikke går hul.

    Det er fordi en af delene ikke passer, desværre.. smiley


  • #10   24. okt 2016 Du skriver først "gnaver hul" men længere nede skriver du der ikke er hul.
    Øhhh ka du blive enig med dig selv?

    Når det er sagt, undertrøjer er noget lort.
    Du fjerne måske slidet, men ikke trykninger og ubehaget.
    Putter man dækken på sin hest, har man pligt til, at det ligger ordentlig, for hesten har det på 23 timer i døgnet, mange måneder om året.
    Ingen har sagt, at dækken heste er nemme (og billige)

    Jeg har set undertrøje gnave hul, fordi den var ringe, med for stort et hul ved halsen.
    Så dæknet trak den tilbage.
    Du skriver dog ikke hvad på undertrøjen der gnaver.


  • #11   24. okt 2016 Ja Undertrøjen gnaver huld på rygsøjlen, og den vil jeg bruge da dækkenerne slider pelsen af på bringen...........
    Så derfor er mit spørgsmål hvorfor undertrøjen gnaver?


  • #12   24. okt 2016 Undertrøjen passer den ikke.. på præcis samme måde som at dæknet heller ikke gør..

    Min har lige gået med et dækken hun ikke kunne passe, så hun var godt slidt på bringen, skiftede dækken og nu er det næsten groet ud igen fordi dæknet passer hende smiley

    Hvis udstyret passer (om det så er sadel, dækken, undertrøje er ligegyldigt) laver det ikke mærker, så din undertrøje er enten for stor, lille eller for dårlig pasform til din hest..


Kommentér på:
Undertrøje til hest

Annonce