{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Staldkrampe {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Er lidt nysgerrig efter at vide mere om Staldkrampe. Har oplevet en hest der kramper i begge bagben hvis den bliver forvirret eller bange. Den gør det ikke inde i boksen, kun når den kommer et nye sted hen.

Så hvis den bare har faste rutiner i dagligdagen har den det ikke meget.

Kan man gøre noget for at rette op på det? Jeg kan læse i andre forum at det skulle hjælpe med kiropraktor, men det er somom det her kun opstår når den som sagt bliver forvirret eller bange.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Staldkrampe
  • #1   25. okt 2016 jeg ville i hvert fald gøre så den undgår de situationer mest muligt.. jeg har fx en hest den kan godt være alene men den bliver bange og urolig så når jeg skal have smed eller behandler af anden form prøver jeg altid at få tid når alle heste er inde fra fold igen derfor jeg tager hende ikke ind fra fold før tid medmindre det er meget nødvendigt så hun ikke flipper ud og bliver bange så det er godt din hest har faste rutiner det fungere min også bedst med og kan derfor ikke lide sommerperioden med døgnfold hvis jeg skal have hende ind er hun ude om natten bliver hun der til alle heste er i boks igen og ude samlet i x antal timer smiley

  • #3   28. okt 2016 Min tidligere dressur hest Perfect havde det i voldsom grad han væltede på staldgangen , men efter tre år var han står set uden symtomer smiley

Kommentér på:
Staldkrampe

Annonce