{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

hvorfor skal det gå ud over gallerierne? {{forumTopicSubject}}

jeg er simpelthen så træt af folk herinde lige pt.

så er der en der giver mig en lav bedømmelse på min part Stari's galleri. intet problem der. jeg skriver pænt og spørger hvorfor, og om det kan ændres.

jeg får så at vide at det er en som er blevet sk*de sur over at jeg har afvist alle hendes gallerier.

det er nok ikke kun mig der gør det, men jeg mener at når man ikke har part på hesten mere eller at den er blevet himmelhest er det for sent at oprette gallerierne. jeg har selv massere fine billeder af tidl. parter, men jeg opretter dem ikke. af samme årsag som at jeg afviser andres tidl. parter.

og så spørger jeg så her... hvorfor fan*en skal det gå ud over mine gallerier at der er nogle der bliver sure? og hvorfor kan man ikke bare skrive direkte til mig og fortælle mig at man ikke syntes at det var i orden?

hvad er jeres mening om det? er det fair at lade det gå ud over ens profiler bare fordi man stiller høje krav til andres?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor skal det gå ud over gallerierne?
  • #1   8. dec 2016 Har også fået lav af en der ikke kunne lide mig det Blue hors afkom jeg har galleri af eller nu søn af glocks romanov og tja han Er lækker men han skulle have lav fordi jeg mente det er forkert at ride dressur i en forhave bestået udelukket af sten så de kunne falde og hest brække benet...

  • #2   8. dec 2016 Enig, men jeg har svært ved at blive sur over det, for jeg synes sgu det er mere grinagtigt smiley det er simpelthen så dumt - jeg har tit oplevet det smiley

  • #3   8. dec 2016 Jeg har fravalgt bedømmelser af den grund. Der er sågar en der har 'Afvist' mine heste, flere år efter de er kommet ind, fordi jeg havde afvist hendes hest under oprettelse. (Med begrundelsen for lidt tekst)

  • #4   8. dec 2016 ved ikke om jeg har prøvet det, men syntes ikke at det er iorden at gøre det...

  • #5   8. dec 2016 jeg kan ikke se noget galt i at folk opretter en himmelhest eller gammel part, de opretter den vel fordi hesten har en særlig plads i deres hjerte.
    Jeg er som sådan stort set holdt op med at byde velkommen eller afvise, da jeg har fået et par meget sure/vrede pber af et par ejere som ikke mente jeg kunne tillade mig at afvise deres galleri, selvom jeg pænt skrev hvad jeg synes de manglede før jeg ville byde dem velkommen.
    Ligeledes har jeg ikke bedømmelse på mine gallerier da jeg ikke har behov for at andre skal fortælle mig om min hest er smuk eller grim i deres øjne.


  • #6   8. dec 2016 Nu er det altså helt legalt at oprette himmelhest/tidl hest/tidl part ifølge reglerne herom:
    - Det oprettede skal være en hest.
    - Du skal være ejer/have været ejer af det oprettede i galleriet. ( Se desuden "Specifikke vilkår for nogle gallerier")
    - Opret kun én profil til hesten - har du flere billeder, du vil vise frem er du velkommen til i stedet at lave et fotoalbum.
    - Du skal have rettighed til at bruge billeder, du uploader.
    - Sørg for at tage gode, skarpe billeder, og tilføj en god beskrivelse. Der er ikke krav for længde af beskrivelse.
    - Opret ikke hesten som salgsannonce/reklame for firmaer - her kan du i stedet oprette en annonce i markedet.


  • #7   8. dec 2016 Derfor gider jeg ikke byde folk velkomne længere smiley

  • #8   8. dec 2016 Hævnbedømmelser har altid været et problem.

    Jeg har slået bedømmelser fra. Det er faktisk en stor befrielse.
    Personligt syntes jeg alt under X-høj er for lavt til min elskede pony. Så jeg fravælger bedømmelser smiley


  • #9   8. dec 2016 Ja og så ska man self ha tilknytning.
    Og man ska ha lov af hesten ejer, hvis man ikke selv ejer.
    Det er svært med tidligere parter.

    Der er bare smask fornærmede tøsebørn derude, sån er det?



  • #10   9. dec 2016 kender det alt for godt, jeg afviser tit hvis billederne er sløret eller for ens, eller hvis der mangler tekst og tilknytning. Jeg har inden for de sidste 3 uger modtager 7 "lav" til alle mine heste fordi jeg afviste deres heste/ponyer



  • #11   9. dec 2016 jeg synes ikke selv det er i orden. Min tidl pony fik engang en lav af en, spurgte så hvorfor, så sagde hun den var grim hvortil jeg svarede det ikke var en særlig god begrundelse og siden har hun giver lav til alle mine heste.

Kommentér på:
hvorfor skal det gå ud over gallerierne?

Annonce